Δημιουργία video spot παρουσίασης των νέων προγραμμάτων εκπαίδευσης των ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 .

Έρευνα αγοράς σε συνεργασία με τη Metron Analysis. Η στρατηγική έρευνα και το δημιουργικό υλικό ενίσχυσαν την επικοινωνιακή δυναμική του οργανισμού, προσφέροντας πολύτιμα insights και σύγχρονα εργαλεία προβολής.

ΙΕΚ Δέλτα 360

Η συνεργασία μας με τα ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 εστιάστηκε στην ενίσχυση της εικόνας και της αναγνωρισιμότητας του brand στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Αναλάβαμε:

• Παραγωγή video παρουσίασης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την Αγροτική Επιχειρηματικότητα, με στόχο να επικοινωνηθεί η προστιθέμενη αξία του κλάδου και να αναδειχθεί η καινοτόμα προσέγγιση του ΙΕΚ.   

• Έρευνα αγοράς σε συνεργασία με τη Metron Analysis με στόχο την αποτύπωση της αναγνωρισιμότητας του brand και του κλάδου στην κοινή γνώμη:

Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα με 800 συμμετέχοντες (400 νέοι ηλικίας 17-23 και 400 γονείς).

Μακροχρόνια online έρευνα σε επισκέπτες του website του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ (διάρκειας 6 μηνών).

 

Related Projects