DIGITAL MARKETING, SEO & CONTENT MARKETING, ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Branded Content vs Performance Content: Ποια είναι η διαφορά και πότε τα χρειάζεστε

Αν έχετε διαβάσει αρκετά για το marketing σίγουρα θα έχετε ακούσει μία από τις πιο γνωστές φράσεις που υπάρχουν εκεί έξω, το “Content is King“. Το περιεχόμενο είναι η βάση της επικοινωνίας της επιχείρησής σας.

Μέσα από το περιεχόμενο μπορείτε να δημιουργήσετε την ιστορία του brand σας, να δείξετε τις αξίες σας στο κοινό που στοχεύετε και γιατί αξίζει να σας προτιμήσουν συγκριτικά με κάποιον ανταγωνιστή.

Όμως όταν μιλάμε για το περιεχόμενο ακούγεται (και είναι) κάτι πολύ γενικό. Τι ακριβώς εννοούμε όταν αναφερόμαστε στη δημιουργία περιεχομένου. Σήμερα θα αναλύσουμε ακριβώς αυτό το θέμα.

Αρχικά το περιεχόμενο διαχωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες: το branded content και το performance content.

Τι είναι το Branded Content

Το branded content είναι το περιεχόμενο που δημιουργείται με στόχο να χτίσει μία σχέση και ένα συναισθηματικό δέσιμο ανάμεσα στο κοινό και το brand. Σκεφτείτε το branded περιεχόμενο σαν πρώτο ραντεβού. Στο πρώτο ραντεβού πάντα σκοπός σας είναι να μάθετε όσο περισσότερα μπορείτε για τον άλλο και να δείτε αν ταιριάζετε αρκετά για να συνεχίσετε. Το ίδιο σχεδόν κάνει και για την επιχείρησή σας το branded περιεχόμενο.

Όταν δημιουργούμε τέτοιου είδους περιεχόμενο, ο βασικός σκοπός είναι, το κοινό να μάθει περισσότερα για την επιχείρηση σαν οντότητα, τις αξίες που τη διέπουν, τα άτομα που την απαρτίζουν, το ποιος είναι ο ρόλος της στην κοινωνία. Μέσα από το branded περιεχόμενο συνδέεται το κοινό με την ταυτότητα σας και όλα όσα θέλετε να αναδείξετε, δίνοντας έναν ανθρώπινο χαρακτήρα στην επιχείρηση.

Ο κύριος λόγος που κάνει το branded περιεχόμενο απαραίτητο είναι η ανάγκη του ανθρώπου να γνωρίζει ότι κάθε αγορά που κάνει έχει κάποια αξία, και δεν πιάνεται “κορόιδο”. Ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί αυτό είναι μέσα από περιεχόμενο που θα χτίσει εμπιστοσύνη ανάμεσα στο κοινό και την επιχείρηση.

Να θυμάστε: Το branded περιεχόμενο δεν έχει ως στόχο να πουλήσει άμεσα το προϊόν/υπηρεσία σας. Αποστολή του είναι να σας γνωρίσει καλύτερα το κοινό και να μάθει περισσότερα για εσάς. Σκεφτείτε το branded περιεχόμενο, σαν πρώτο ραντεβού. Σκοπός του είναι ο πελάτης να μάθει όσο δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για εσάς.

Τι είναι το Performance Περιεχόμενο

Η δεύτερη βασική κατηγορία περιεχομένου είναι το performance. Αυτή η μορφή περιεχομένου έχει ως στόχο την άμεση απόδοση, η οποία είναι μετρήσιμη. Στόχος του performance περιεχομένου είναι να οδηγήσει σε μία άμεση πώληση, στην αύξηση των lead, και σε μετρήσιμες μετατροπές.

Σε αυτή την περίπτωση η δομή του περιεχομένου είναι πολύ πιο σύντομη, με πολλές λέξεις κλειδιά και ο κύριος σκοπός του είναι να οδηγήσει σε μία άμεση μετατροπή.

Ένα τέτοιο παράδειγμα περιεχομένου είναι το κείμενο μιας διαφήμισης, είτε είναι Meta ad, είτε Google ad.

Γιατί χρειάζεστε και τα δύο;

Κάθε είδος περιεχομένου είναι απαραίτητο για την επιτυχία της επιχείρησής σας.

Το branded περιεχόμενο είναι το πρώιμο στάδιο ανάμεσα στη σχέση που χτίζεται με τον πελάτη. Σε αυτό το στάδιο αυξάνεται το brand awareness, η αναγνωρισιμότητα δηλαδή της επιχείρησης και καλλιεργείται η εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εσάς και το κοινό.

Το performance περιεχόμενο έρχεται ως συνέχεια, όταν το κοινό ήδη σας γνωρίζει και νιώθει έτοιμο να κάνει το επόμενο βήμα, είτε αυτό είναι μία αγορά, είτε είναι να συμπληρώσει μία φόρμα ενδιαφέροντος.

Το branded και το performance περιεχόμενο δεν ανταγωνίζονται το ένα το άλλο, αλλά αλληλοσυμπληρώνονται. Το πρώτο «χτίζει» το γιατί θα σε επιλέξει κάποιος, ενώ το δεύτερο φροντίζει να το κάνει πράξη.

Στη διαφημιστική εταιρεία, Pylarinos Advertising βοηθάμε brands να συνδυάσουν στρατηγικά storytelling και performance marketing, δημιουργώντας καμπάνιες που φέρνουν τόσο αναγνωρισιμότητα όσο και πωλήσεις.

Αν θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Related Posts