DIGITAL MARKETING, SOCIAL MEDIA & TRENDS

Back to…Business: Πώς να επανασυνδέσετε το κοινό σας μετά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι περίοδος χαλάρωσης, ξεκούρασης και συχνά αποσύνδεσης από τις επαγγελματικές και καταναλωτικές συνήθειες.

Όμως, με την επιστροφή στην καθημερινότητα, ανοίγεται μια τεράστια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να ανακτήσουν το ενδιαφέρον του κοινού τους, αυξάνοντας όχι μόνο τις πωλήσεις, αλλά και το brand awareness τους.

Πώς, λοιπόν, μπορείτε να δημιουργήσετε μία στρατηγική που θα στοχεύσει εκ νέου, με επιτυχία, το υπάρχον και νέο κοινό;

1.   Δημιουργήστε μία στρατηγική email marketing

Το email marketing παραμένει ένα από τα πιο αποδοτικά κανάλια επικοινωνίας με σχετικά χαμηλό κόστος.

Μπορείτε να το αξιοποιήσετε για να δημιουργήσετε μία σειρά από emails με περιεχόμενο που θα ενημερώνει, θα εμπνέει και θα τραβάει την προσοχή του κοινού σας.

Τι περιεχόμενο μπορείτε να αναπτύξετε:

  • Προσωποποιημένες welcome back campaigns: Δημιουργήστε ένα newsletter με το οποίο ανακοινώνετε την επιστροφή σας και κάνετε ένα μικρό tease για νέα projects ή αν έχετε επιχείρηση λιανικής, για νέες συλλογές προϊόντων. Έτσι, δημιουργείται μία αίσθηση ανυπομονησίας στο κοινό σας, ενισχύοντας την ανάγκη να παρακολουθεί τα emails σας.
  • Exclusive offers: Στείλτε ένα newsletter στο οποίο προσφέρετε ειδικές προσφορές ή early access σε φθινοπωρινές συλλογές/υπηρεσίες. Ακόμη και κάτι μικρό μπορεί να δημιουργήσει αίσθημα αποκλειστικότητας, αυξάνοντας την πιθανότητα πραγματοποίησης αγοράς.
  • Content-driven newsletters: Τα newsletters θα πρέπει κυρίως να προσφέρουν αξία. Διαμορφώστε, λοιπόν, μία σειρά από χρήσιμο περιεχόμενο με συμβουλές, προτάσεις και behind the scenes υλικό, που θα βοηθήσει το κοινό σας να κατανοήσει καλύτερα το προϊόν και να γνωρίσει περισσότερο την επιχείρησή σας.

2. Αναβαθμίστε το περιεχόμενό σας στα social media

Τα social media είναι το πιο άμεσο κανάλι επαφής με το κοινό σας. Εκεί θα βρείτε όχι μόνο τους υπάρχοντες πελάτες, αλλά και νέους χρήστες που μπορεί να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Είναι σημαντικό λοιπόν, να δημιουργήσετε μία στρατηγική που θα έχει ένα mix περιεχομένου τόσο πληροφοριακού όσο και ψυχαγωγικού, που κινητοποιεί το κοινό να αλληλεπιδράσει με τους λογαριασμούς σας.

Έτσι, θα προσελκύσετε νέους χρήστες και θα πείσετε τους υπάρχοντες να κάνουν το πολυπόθητο conversion.

Τι περιεχόμενο μπορείτε να αναπτύξετε:

  • Back-to-routine καμπάνιες: Posts που μιλούν για την επιστροφή στην καθημερινότητα με χιούμορ, θετικότητα και relatable στιγμές.
  • User-generated content: Ζητήστε από το κοινό σας να μοιραστεί φωτογραφίες ή εμπειρίες από το καλοκαίρι, δημιουργώντας μία συναισθηματική σύνδεση.
  • Seasonal content: Αξιοποιήστε θεματολογίες γύρω από το φθινόπωρο (νέες συνήθειες, δουλειά, σχολείο, cozy lifestyle).
  • Mini competitions / polls: Για παράδειγμα, «Τι σας λείπει περισσότερο από το καλοκαίρι;» ή «Ποιο είναι το φθινοπωρινό must-have σας;» Συνδέστε τις απαντήσεις με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Case Studies που μπορείτε να μελετήσετε για να εμπνευστείτε για την δική σας στρατηγική

  • Starbucks

Κάθε Σεπτέμβριο, το λανσάρισμα του Pumpkin Spice Latte έχει γίνει παγκόσμιο trend. Οι καταναλωτές ανυπομονούν να απολαύσουν ξανά ένα από τα πιο εμβληματικά ροφήματα της εταιρείας.

Δεν είναι όμως ο καφές και η γεύση αυτό που πουλάει η Starbucks, αλλά η συναισθηματική σύνδεση με το κοινό, μέσω της δημιουργίας ενός εποχιακού τελετουργικού που σηματοδοτεί την αλλαγή εποχής.

  • Sephora

Μέσα από καμπάνιες τόσο σε newsletters όσο και στα social media, η Sephora παρουσιάζει τις φθινοπωρινές συλλογές με έξυπνα call-to-action όπως «Refresh your routine».

Αυτή την παρουσίαση την πετυχαίνουν, δημιουργώντας βίντεο με φθινοπωρινά makeup tutorial, κάνοντας συνεργασίες με beauty influencer που δείχνουν τη φθινοπωρινή τους ρουτίνα, και γενικά δημιουργώντας περιεχόμενο που σηματοδοτεί τη νέα εποχή και τα νέα λανσαρίσματα.

Το κλειδί είναι να προσεγγίσετε το κοινό σας με αυθεντικότητα, και φρεσκάδα. Μην περιοριστείτε σε απλά προωθητικά μηνύματα.

Αντίθετα, δημιουργήστε περιεχόμενο που θα ταυτιστεί με τη νέα καθημερινότητά τους και θα τους εμπνεύσει για το επόμενο βήμα.

Να δημιουργήσετε μία στρατηγική και το κυριότερο να μείνετε συνεπής σε αυτή μπορεί να είναι μία πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί χρόνο και πολύ προσοχή.

Είστε έτοιμοι να απογειώσετε την επιχείρησή σας με το σωστό περιεχόμενο;

Αν ψάχνετε μια αξιόπιστη διαφημιστική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη με πολυετή εμπειρία και ολοκληρωμένες υπηρεσίες, η Pylarinos Advertising είναι ο συνεργάτης που χρειάζεστε. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ανακαλύψτε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα, τα leads και τις πωλήσεις σας.

Related Posts