
Δημιουργία video spot παρουσίασης των νέων προγραμμάτων εκπαίδευσης των ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 .
Έρευνα αγοράς σε συνεργασία με τη Metron Analysis. Η στρατηγική έρευνα και το δημιουργικό υλικό ενίσχυσαν την επικοινωνιακή δυναμική του οργανισμού, προσφέροντας πολύτιμα insights και σύγχρονα εργαλεία προβολής.
ΙΕΚ Δέλτα 360
Η συνεργασία μας με τα ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 εστιάστηκε στην ενίσχυση της εικόνας και της αναγνωρισιμότητας του brand στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Αναλάβαμε:
• Παραγωγή video παρουσίασης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την Αγροτική Επιχειρηματικότητα, με στόχο να επικοινωνηθεί η προστιθέμενη αξία του κλάδου και να αναδειχθεί η καινοτόμα προσέγγιση του ΙΕΚ.
• Έρευνα αγοράς σε συνεργασία με τη Metron Analysis με στόχο την αποτύπωση της αναγνωρισιμότητας του brand και του κλάδου στην κοινή γνώμη:
Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα με 800 συμμετέχοντες (400 νέοι ηλικίας 17-23 και 400 γονείς).
Μακροχρόνια online έρευνα σε επισκέπτες του website του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ (διάρκειας 6 μηνών).