DIGITAL MARKETING, E-COMMERCE, SOCIAL MEDIA & TRENDS

LinkedIn για B2B Επιχειρήσεις: Τι να δημοσιεύετε και πώς να χτίσετε επιρροή στρατηγικά

Σε έναν κόσμο όπου η εμπιστοσύνη είναι το ισχυρότερο νόμισμα, το LinkedIn είναι ο κατεξοχήν ψηφιακός χώρος στον οποίο μια B2B επιχείρηση μπορεί να χτίσει αυθεντική φήμη και στρατηγικές συμμαχίες.

Δεν πρόκειται για ακόμα ένα κοινωνικό δίκτυο. Πρόκειται για το πιο ώριμο περιβάλλον δικτύωσης, σκέψης και επιρροής στον επαγγελματικό χώρο και ελάχιστα brands το αξιοποιούν στο πλήρες δυναμικό του.

Ποια είναι η δυναμική της πλατφόρμας του Linkedin;

  • Το 80% των B2B leads από social media προέρχονται από το LinkedIn
  •  Πάνω από 65 εκατομμύρια χρήστες σε θέση decision-makers είναι ενεργοί χρήστες στην πλατφόρμα
  • Το organic reach είναι ακόμα ισχυρό ειδικά για thought-leader προφίλ

Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι η παρουσία σας σε μία τέτοια πλατφόρμα είναι απαραίτητη και μπορεί να αυξήσει τον δυναμισμό του brand και τα leads από νέους ενδιαφερόμενους πελάτες και αγορές.

Τι περιεχόμενο πρέπει να αναπτύξετε στο Linkedin για να προσελκύσετε το σωστό κοινό;

1. Αναλύσεις & insights από τον κλάδο σας

Η αξία στο LinkedIn μεταφράζεται σε γνώση. Δημοσιεύσεις που εξηγούν τι αλλάζει στον κλάδο σας, τι πρέπει να περιμένει ο πελάτης, κερδίζουν την προσοχή και την εμπιστοσύνη.

Στόχος είναι να δείξετε την τεχνογνωσία σας και, ότι είστε ειδικός στην αγορά που δραστηριοποιήστε.

2. Thought leadership από συγκεκριμένα πρόσωπα, όχι απλά το όνομα του brand

Οι προσωπικοί λογαριασμοί των στελεχών σε θέσης ισχύος (CEO, Marketing Director, Sales Manager) συχνά έχουν 10x μεγαλύτερο reach από τα εταιρικά προφίλ. Αυτό συμβαίνει γιατί οι άνθρωποι συνδέονται με ανθρώπους, όχι απλά με το λογότυπο της εταιρείας.

Κάνοντας τα άτομα αυτά advocates, στον κλάδο σας, δημιουργεί έμμεσα την αντίληψη ότι η ομάδα της εταιρεία σας, συνιστάται από έμπειρα άτομα που ξέρουν τι κάνουν. Έτσι κατευθείαν δημιουργείται ένα αίσθημα εμπιστοσύνης.

Παραδείγματα θεματολογίας προσωπικού branding:

  • “Τι έμαθα κλείνοντας 100 B2B demos φέτος”
  • “Γιατί σταματήσαμε τις cold outbound καμπάνιες και διπλασιάσαμε το inbound”

3. Success Stories και πρακτικά case studies

Τα αποτελέσματα λένε πάντα την πιο δυνατή ιστορία. Αντί για επιφανειακά “Δείτε πώς βοηθήσαμε τον Χ πελάτη”, εξηγήστε ποιο ήταν το πρόβλημα, ποια η λύση, και ποιο το αποτέλεσμα. Αυτό λειτουργεί ως «απόδειξη αξιοπιστίας».

Δημιουργήστε μια στήλη τύπου Client Spotlight ή “Inside our projects” για να δημιουργήσετε μία συνέπεια.

Παράδειγμα Post:

Δείτε τι αλλάξαμε στη landing page τους και πώς το οργανικό LinkedIn έπαιξε ρόλο.

4. Behind-the-scenes περιεχόμενο

Μία μεγάλη τάση πλέον στο Linkedin, είναι να παρουσιάζει και την προσωπικότητα κάθε μέλους της ομάδας, και τη συνολική κουλτούρα της εταιρεία μέσα από τα μάτια των στελεχών της.

Δείχνοντας μία οπτική που κανένας δεν έχει δει για το πώς “τρέχουν” συγκεκριμένες διαδικασίες, δημιουργεί μία σύνδεση ανάμεσα σε εσάς και το κοινό που στοχεύετε.

5. Απαντήσεις σε ερωτήσεις-κλειδιά του buyer persona σας

Το LinkedIn προσφέρεται για εκπαιδευτικό περιεχόμενο που βασίζεται σε real-life ερωτήματα που έχει ο πελάτης σας. Αυτό δεν αφορά απλώς tutorials αλλά breakdowns και frameworks.

Εκμεταλλευτείτε όλα τα insights που έχετε από τους υπάρχοντες πελάτες σας και συγκεντρώστε τις 10 συχνές ερωτήσεις που έχετε ακούσει. Στη συνέχεια δημιουργήστε μία στήλη που απαντάει κάθε φορά σε ένα από αυτά τα ερωτήματα.

Παράδειγμα Post:

 “Πώς ξέρω αν χρειάζομαι LinkedIn Ads ή content marketing στο LinkedIn;”
Εξηγούμε πότε κάθε εργαλείο έχει νόημα (και πότε δεν έχει).

Πώς μπορείτε να χτίσετε πραγματική επιρροή (και όχι απλώς εμφανίσεις στα post)

Το πιο σημαντικό είναι να είστε αυθεντικοί. Οι χρήστες αντιλαμβάνονται πότε κάτι είναι δημιουργημένο με PR λογική και πότε είναι πραγματικό. Φροντίστε να είστε αρκετά ενεργοί στην πλατφόρμα. Δεν αρκεί μόνο να ανεβάζετε σχετικό περιεχόμενο θα πρέπει να αλληλεπιδράτε και με το κοινό σας στα σχόλια. Και το πιο σημαντικό είναι να είστε συνεπείς στην προσπάθεια σας. Μόνο με συνέπεια θα καταφέρετε μακροπρόθεσμα να δείτε τα αποτελέσματα που χρειάζεστε.

Τι πρέπει να αποφύγετε κατά την δημιουργία του περιεχομένου:

  • Γενικόλογα posts τύπου “Καλημέρα, πάμε δυνατά!”
  • Posts χωρίς σαφές takeaway ή λόγο ύπαρξης
  • Υπερβολική προβολή του προϊόντος (LinkedIn δεν είναι Instagram ad)
  • Έλλειψη εταιρικής συνέπειας (χρώματα, γραμματοσειρές, templates)

Το LinkedIn, όταν αξιοποιείται στρατηγικά, δεν είναι απλώς μία social media πλατφόρμα. Είναι ένας μοχλός επιρροής, εμπιστοσύνης και B2B ανάπτυξης. Μια εταιρεία που επενδύει χρόνο και συνέπεια στο LinkedIn χτίζει το brand της σαν authority και όχι σαν πωλητής της σειράς.

Θέλετε να ενεργοποιήσετε στρατηγικά το LinkedIn για την B2B επιχείρησή σας;

Στην διαφημιστική εταιρεία Pylarinos Advertising, αναλαμβάνουμε το LinkedIn content strategy από το μηδέν.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.

Related Posts