DIGITAL MARKETING, E-COMMERCE

Πώς θα πετύχετε πληρότητα στο ξενοδοχείο σας με στοχευμένες last minute κινήσεις

Η καλοκαιρινή σεζόν έχει ξεκινήσει δυναμικά, με την πληρότητα να είναι η αναμενόμενη κατάσταση. Όμως αυτό δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο να υπάρχουν στο κατάλυμά σας κάποια δωμάτια που είναι κενά. Αν αυτό είναι μία πραγματικότητα, τώρα είναι η στιγμή να πραγματοποιήσετε μερικές έξυπνες, αποδοτικές και κυρίως γρήγορες ενέργειες, για να πετύχετε πληρότητα. Αυτές τις ενέργειες θα καλύψουμε σήμερα.

1. Δημιουργήστε flash offers με περιορισμένο χρόνο

Στην περίπτωση που θέλετε να κλείσετε τα τελευταία διαθέσιμα δωμάτια που έχουν μείνει το scarcity marketing είναι ο φίλος σας. Λέγοντας scarcity marketing, εννοούμε ενέργειες που δηλώνουν ένα urgency, ώστε να κινητοποιήσει τον χρήστη να κάνει άμεσα την επιθυμητή δράση. Ένα τέτοιο παράδειγμα scarcity marketing είναι τα flash offers. Τα flash offers, οι προσφορές που έχουν χρονικό περιορισμό (π.χ. «μόνο για 48 ώρες») ενεργοποιούν τον μηχανισμό του FOMO (fear of missing out), οπότε μπορούν να πείσουν τον μελλοντικό τουρίστα να κλείσει στο κατάλυμά σας. Δημιουργήστε μια δυνατή προσφορά, δώστε της όνομα και ενέργεια (π.χ. “Summer Finale Offer”) και προωθήστε την στα social media, στο site σας και σε newsletter.

2. Στοχευμένες social media καμπάνιες

Χρησιμοποιήστε Facebook και Instagram Ads που θα στοχεύει σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές σε κοντινές χώρες ή πόλεις. Στοχεύστε ταξιδιώτες που:

● Αναζητούν διακοπές τελευταίας στιγμής
● Ενδιαφέρονται για ελληνικούς προορισμούς
● Έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας στο παρελθόν (retargeting)

Έχοντας δημιουργήσει ένα δυναμικό πιθανό κοινό, δημιουργήστε τουλάχιστον 5 δημιουργικά (ιδανικά σε μορφή βίντεο) που να αναδεικνύουν το ξενοδοχείο σας και τις δραστηριότητες που προσφέρει η περιοχή, στην οποία βρίσκεστε. Τρέξτε τις καμπάνιες για τουλάχιστον ένα μήνα με ένα καλό καθημερινό budget.

3. Δημιουργήστε και προωθήστε προσωποποιημένα πακέτα

Δημιουργήστε πακέτα, όπως ρομαντική απόδραση, ή ένα city break που θα στοχεύει ζευγάρια και παρέες στην Ελλάδα. Προσθέστε επιπλέον κίνητρα όπως late check-out, welcome drink ή ημιδιατροφή, για να κάνετε το κατάλυμά σας πιο ελκυστικό.

4. Συνεργαστείτε με Influencers για πιο άμεση και ευρεία έκθεση

Μία από τις πιο αποδοτικές ενέργειες last minute που μπορούν να ενισχύσουν άμεσα την πληρότητα του ξενοδοχείου σας είναι η συνεργασία με influencers που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού. Οι travel influencers έχουν ήδη διαμορφωμένο και ενεργό κοινό που ενδιαφέρεται για ταξίδια, προορισμούς και εμπειρίες διαμονής δηλαδή ακριβώς το κοινό που αναζητάτε. Αναζητήστε δημιουργούς περιεχομένου με αυθεντική παρουσία, καλό engagement και ένα κοινό που ταιριάζει γεωγραφικά ή δημογραφικά με τον δικό σας στόχο. Μπορεί να είναι είτε micro-influencers (5K–50K followers), με εξαιρετική αλληλεπίδραση, είτε πιο μακροχρόνιοι συνεργάτες με ευρύτερη εμβέλεια.

5. Δώστε έμφαση στον Σεπτέμβριο

Ο Σεπτέμβριος αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τους ξενοδόχους να προσελκύσουν επισκέπτες που αποφεύγουν την αιχμή του καλοκαιριού. Η μετάβαση σε έναν πιο ήρεμο, αυθεντικό και «ώριμο» τουριστικά μήνα προσφέρει ξεκάθαρα συγκριτικά πλεονεκτήματα, και αυτά πρέπει να επικοινωνηθούν στρατηγικά. Αξιοποιήστε το Σεπτέμβρη ως ιδανική περίοδο για χαλάρωση χωρίς καύσωνα, χωρίς συνωστισμό και με καλύτερες τιμές. Δημιουργήστε στοχευμένο περιεχόμενο που:

● Αναδεικνύει την ηρεμία του προορισμού αυτή την περίοδο.
● Προβάλλει εμπειρίες που “δένουν” με την εποχικότητα, όπως γαστρονομία, τοπικές εκδηλώσεις ή θεματικά πακέτα (π.χ. wellness, workation).
● Στοχεύει σε ταξιδιώτες που αναζητούν πιο ήρεμες διακοπές

6. Αναδείξτε UGC (User Generated Content)

Πάντα οι πιο ισχυροί advocates της επιχείρησής σας, είναι οι υπάρχοντες επισκέπτες. Το περιεχόμενο που δημιουργούν οι ίδιοι οι επισκέπτες σας, φωτογραφίες, stories ή βίντεο από τη διαμονή τους, αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία σας. Το λεγόμενο User Generated Content (UGC) ενισχύει την αυθεντικότητα της εικόνας του ξενοδοχείου σας, δημιουργεί εμπιστοσύνη και λειτουργεί ως έμμεση “σύσταση” από πραγματικούς ανθρώπους.

Αξιοποιήστε αυτό το περιεχόμενο στρατηγικά:

● Αναδημοσιεύστε επιλεγμένα stories και posts των επισκεπτών σας (με τη συγκατάθεσή τους) στα κοινωνικά σας δίκτυα.
● Ενθαρρύνετε τη δημιουργία τέτοιου περιεχομένου προσφέροντας hashtags, ειδικά spots για φωτογραφίες στο κατάλυμα ή ακόμα και μικρά κίνητρα (π.χ. ένα welcome drink για όσους κάνουν tag το ξενοδοχείο).
● Δημιουργήστε Instagram Highlights ή reels με βάση τα posts των επισκεπτών σας, ώστε να δείξετε τη ζωντάνια του καταλύματός σας μέσα από τα μάτια των φιλοξενούμενων.

Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να πραγματοποιήσετε κάποιες από αυτές τις ενέργειες, που θα αναδείξουν τη μοναδικότητα του καταλύματός σας και φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, δηλαδή το fully booked.

Εάν χρειάζεστε μία ομάδα να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους αυτούς, η διαφημιστική εταιρεία Pylarinos advertising είναι εδώ να σας υποστηρίξει. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Related Posts