DIGITAL MARKETING, SOCIAL MEDIA & TRENDS

Πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο με επιτυχία στο TikTok

Σε έναν ψηφιακό κόσμο που κινείται με την ταχύτητα του scroll, το TikTok έχει μετατραπεί από απλή πλατφόρμα ψυχαγωγίας σε ένα ισχυρό εργαλείο επιρροής για τις επιχειρήσεις.

Όμως, τι χρειάζεται πραγματικά για να δημιουργήσει κανείς περιεχόμενο που ξεχωρίζει και οδηγεί σε ουσιαστικά αποτελέσματα;

Αυτό αναλύουμε στο παρακάτω άρθρο.

1. Αποβάλλετε την αντίληψη ότι το TikTok δεν είναι ένα σοβαρό μέσο προβολής

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα brands είναι να υποτιμούν το TikTok, θεωρώντας το «χαβαλετζίδικο» ή «μόνο για εφήβους». Η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε μηχανή αναζήτησης και διασκέδασης.

Συνεπώς, δεν χρειάζεται απλώς να κάνετε χορούς ή να χρησιμοποιείτε viral sounds, για να προσελκύσετε το σωστό κοινό. Αρκεί να ξέρετε τι ακριβώς ψάχνει και πώς μπορείτε να αναδείξετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με έναν ψυχαγωγικό τρόπο.

2. Φροντίστε να είστε αυθεντικοί

Το TikTok ξεχώρισε ως πλατφόρμα επειδή παρέχει ψυχαγωγία και μια αυθεντική οπτική στην καθημερινότητα των ανθρώπων, είτε είναι creators, είτε επιχειρηματίες.

Το κοινό μπορεί να αντιληφθεί πολύ καλά πότε ένα περιεχόμενο είναι αυθεντικό και πότε επιτηδευμένο. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μη μιμείστε απλώς τον τόνο των άλλων, αλλά να τον προσαρμόζετε στον δικό σας χαρακτήρα.

Δημιουργήστε βίντεο που διαθέτουν ένα από τα παρακάτω στοιχεία:

  • Αφήγηση με χιούμορ και αυτοσαρκασμό
  • Σύντομα formats (15–30 δευτερόλεπτα)
  • Απόλυτη ειλικρίνεια (ακόμα και για τα λάθη σας)

3. Εκπαιδεύστε με ψυχαγωγικό τρόπο, το λεγόμενο edutainment

Η νέα γενιά που είναι και η κυρίαρχη στην πλατφόρμα, λατρεύει να μαθαίνει χωρίς να νιώθει ότι παρακολουθεί διάλεξη.

Αν είστε επαγγελματίας ή brand σε B2B/B2C περιβάλλον, μπορείτε να χτίσετε επιρροή δημιουργώντας περιεχόμενο που, είτε απαντά σε ένα ερώτημα/πρόβλημα του χρήστη, είτε παρουσιάζει μια ιστορία με την οποία μπορεί να ταυτιστεί και η οποία προσαρμόζεται φυσικά με το προϊόν σας.

Για παράδειγμα:
Είστε επαγγελματίας ψυχικής υγείας; Απαντήστε σε συχνές συμπτώματα άγχους ή της κρίσης πανικού.

4. Μην επενδύετε στην αύξηση των followers αλλά στη δημιουργία κοινότητας

Στο TikTok, όπως και σε όλα τα social media, οι αριθμοί εντυπωσιάζουν, αλλά δεν είναι το παν.

Αυτό που έχει σημασία είναι η ποιότητα της σχέσης με το κοινό σας.
Για αυτό πρέπει να φροντίσετε να απαντάτε σε σχόλια, να κρατάτε ζωντανή την αλληλεπίδραση με το κοινό και εννοείται να το ενθαρρύνετε να δημιουργεί περιεχόμενο που αφορά το brand σας.

Πολλές επιχειρήσεις εισέρχονται στο TikTok με διάθεση… να πουλήσουν.

5. Χρησιμοποιήστε το storytelling

Αυτό είναι και το βασικό λάθος.

Το TikTok είναι η τέλεια πλατφόρμα για να δημιουργήσετε την ιστορία της επιχείρηση σας και να αναδείξετε την ομάδα σας. Μερικές θεματικές που μπορείτε να αξιοποιήσετε είναι τα behind the scenes με την ομάδα σας, τα fun facts για την επιχείρησή σας κλπ. Ακόμα κι αν το προϊόν σας είναι «σοβαρό» (π.χ. λογισμικό, δικηγορικές υπηρεσίες), υπάρχει τρόπος να δημιουργήσετε περιεχόμενο χωρίς να “γελοιοποιήσετε” το δικό σας brand.

6. Αναλύστε – Μάθετε – Ξαναδοκιμάστε

Το TikTok προσφέρει εξαιρετικά analytics: watch time, retention, click-throughs, profile visits.

Χρησιμοποιήστε τα για να εντοπίσετε τι αποδίδει και επαναλάβετε ό,τι δουλεύει, με στρατηγική.

Αν θέλετε να χτίσετε ένα brand με μέλλον, οφείλετε να επενδύσετε σε μια TikTok στρατηγική που εστιάζει στην αυθεντικότητα και την ανθρώπινη σύνδεση.

Στη διαφημιστική εταιρεία Pylarinos Advertising, δημιουργούμε TikTok στρατηγικές για επαγγελματίες και επιχειρήσεις που θέλουν να αναδείξουν την ιστορία τους με τρόπο δημιουργικό και ουσιαστικό.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να προγραμματίσουμε ένα συμβουλευτικό ραντεβού.

Related Posts