Όταν η ομάδα της Lemona μας εμπιστεύτηκε τη δημιουργία της ετικέτας για τη νέα σειρά αναψυκτικών Lemona, γνωρίζαμε ότι δεν πρόκειται για μία απλή σχεδιαστική πρόκληση. Η Lemona δεν είναι μια ακόμα λεμονάδα, είναι στάση ζωής. Και η αποστολή μας ήταν να μεταφέρουμε αυτή τη δροσιά, τη νεανική ενέργεια και το ανατρεπτικό της πνεύμα, πάνω σε μια ετικέτα που θα μιλάει πριν καν ανοιχτεί το μπουκάλι.
Στόχος μας ήταν η ετικέτα να τραβάει το βλέμμα στο ράφι, να είναι insta-ready και ταυτόχρονα να εκπέμπει αυθεντικότητα και φυσικότητα.
Κάθε γεύση της Lemona απέκτησε το δικό της εικαστικό «χαρακτήρα», από την αυθεντική Original, μέχρι τη φρουτώδη Strawberry και τη δροσιστική Mint. Οι αποχρώσεις, τα γραφικά και η τυπογραφία επιλέχθηκαν ώστε να δημιουργούν ένα ζωντανό, παιχνιδιάρικο και άμεσα αναγνωρίσιμο αποτέλεσμα.
Στρατηγική σχεδίαση με στόχο την προϊοντική επιτυχία
Η ετικέτα της Lemona σχεδιάστηκε με γνώμονα:
- Τη σαφή ανάδειξη της γεύσης μέσα από χρωματικούς και εικονογραφικούς κώδικες.
- Τη διαφοροποίηση στο ράφι μέσω τολμηρού layout και μοντέρνας αισθητικής.
- Την συμβατότητα με κανόνες εκτύπωσης και συσκευασίας, ώστε το αποτέλεσμα να είναι εφικτό στην παραγωγή χωρίς απώλειες.
Το αποτέλεσμα;
Ένα προϊόν που μένει αξέχαστο.
Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα της Lemona για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε.
Δείτε το project εδώ.