Ζούμε σε μία εποχή που βομβαρδιζόμαστε από πληροφορίες και διαφημίσεις σε όποια πλατφόρμα και να βρισκόμαστε. Αυτή η κατανάλωση πληροφοριών καθιστά όλο και πιο δύσκολο για μία επιχείρηση το να τραβήξει με το περιεχόμενο της, την προσοχή του καταναλωτή.
Για να μην πέσετε λοιπόν, σε αυτή την παγίδα είναι πολύ σημαντικό να δείξετε ιδιαίτερη προσοχή στο περιεχόμενο που δημιουργείτε για το brand σας, τόσο για το σχεδιαστικό, όσο και για το γραπτό.
Στο σημερινό άρθρο θα μοιραστούμε μαζί σας, κάποιες συμβουλές για το πώς μπορείτε να το πετύχετε αυτό.
Tip.1: Αφηγηθείτε μία ιστορία
Οι άνθρωποι είναι προγραμματισμένοι να προσελκύονται από ιστορίες και αφηγήματα που τους διεγείρουν ένα συναίσθημα. Για αυτό και το storytelling είναι μία αγαπημένη τακτική ανάμεσα στους marketeers. Αν θέλετε να μάθετε τα πάντα για το storytelling μπορείτε να διαβάσετε και το παρακάτω άρθρο μας εδώ.
Αυτό που πρέπει να κρατήσετε, είναι ότι πρέπει να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μία ιστορία με την οποία να ταυτίζεται το κοινό σας και να περιβάλλεται γύρω από το προϊόν/υπηρεσία σας.
Tip. 2: Γνωρίστε που στοχεύετε
Όσο ελκυστικό και αν είναι το περιεχόμενο σας όμως δεν θα οδηγήσει πουθενά, εάν καταλήγει να το βλέπει το λάθος κοινό.
Για αυτό είναι πολύ σημαντικό πριν ξεκινήσετε κάποια ενέργεια με βάση τα στατιστικά και τις πληροφορίες, που διαθέτετε να δημιουργήσετε μία buyer persona που θα περιέχει όλα τα δημογραφικά και ψυχογραφικά στοιχεία, τα pain points και τα προβλήματα, τα οποία εσείς με το προϊόν/υπηρεσία σας μπορείτε να λύσετε.
Tip. 3: Διεγείρετε τα συναισθήματα του κοινού
Ένας καταναλωτής θα αγοράσει μόνο ένα προϊόν που του έχει δημιουργήσει μία εντύπωση και του έχει ξυπνήσει ένα συναίσθημα, είτε αυτό είναι η χαρά, είτε είναι η νοσταλγία, είτε είναι το γέλιο ή και αρνητικά όπως ο τρόμος, ο φόβος.
Κύριος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι, γιατί πολλοί άνθρωποι λαμβάνουν αποφάσεις με βάση ένα έντονο συναίσθημά που βιώνουν. Με βάση το προϊόν/υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε, πρέπει να δημιουργήσετε ένα περιεχόμενο που να κάνει τον καταναλωτή να σταματήσει να σκρολάρει και να μπει στην σελίδα, στο eshop για να μάθει περισσότερα.
Tip. 4: Δημιουργήστε ένα δυνατό CTA.
Το CTA ( call to action ) είναι ουσιαστικά η φράση στο τέλος που θα προτρέψει τον θεατή να κάνει την ενέργεια που θέλουμε. Μπορεί αυτό να είναι, να μπει στο website, να συμπληρώσει μία φόρμα επικοινωνίας κλπ.
Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να έχετε ορίσει τους στόχους σας ( πωλήσεις, awareness, reach κλπ ) γιατί αυτοί με την σειρά τους θα ορίσει το τι θα επικοινωνήσετε.
Να θυμάστε, ότι το CTA πρέπει να είναι σύντομο, να δίνει αμέσως το νόημα που πρέπει και να πιάνει χώρο, ώστε να είναι εύκολα εμφανές.
Δεν χρειάζεται μεγάλη μαεστρία για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα προσελκύσει τα σωστά άτομα για το σωστό λόγο. Όμως χρειάζεται να έχετε μία πολύ καλή συναίσθηση της αγοράς και του πελάτη σας και εννοείται πολύ δημιουργικότητα.
Εάν χρειαστείτε βοήθεια, η ομάδα μας στην διαφημιστική εταιρεία Pylarinos Advertising στη Θεσσαλονίκη είναι εδώ για να σας φέρει τα κατάλληλα αποτελέσματα.
Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ για να μάθετε περισσότερα.