ΝΕΑ

Influencer Marketing 101: The Tube Girl Case

Αν έχετε λογαριασμό στο Tik Tok ή σε οποιοδήποτε μέσο κοινωνικής δικτύωσης τότε σίγουρα θα έχετε ακούσει για το Tube girl aka την Sabrina Bahsoon ή θα έχετε πετύχει ένα από τα viral βίντεό της. Η Sabrina από το πρώτο της tik tok που έγινε viral στις 13 Αυγούστου έχει καταφέρει σε διάρκεια λιγότερη των δύο μηνών να γίνει το επόμενο Tik Tok sensation κερδίζοντας συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες όπως η Mac, το Spotify και η Hugo Boss.

Τι είναι αυτό όμως που την έκανε να ξεχωρίσει; Και το κυριότερο ερώτημα, πώς ένα brand μπορεί να επωφεληθεί από έναν star influencer όπως η Sabrina;

Ας ξεκινήσουμε όμως από την αρχή.

Ποιά είναι η Sabrina Bahsoon;

Η Sabrina Bahsoon είναι μία 22χρονη απόφοιτη της νομικής σχολής του Durham, η οποία ζεί στο Λονδίνο και χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις της καθημερινά το μετρό (aka tube όπως αναφέρονται σε αυτό στην Αγγλία). Η ιδέα για το viral trend ήταν κάτι που σκεφτόταν καιρό. Το format των βίντεο που δημιουργεί, είναι απλό: Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καλό κινητό με την κάμερα σε 0,5 zoom mode, ένα καλό τραγούδι, οι χαρακτηριστικές κινήσεις του χεριού για smooth μεταβάσεις και το κυριότερο… μπόλικη αυτοπεποίθηση. 

Το μήνυμα που θέλει να περάσει στην Gen Z που την παρακολουθεί: Να είσαι πάντα ο αυθεντικός αυθόρμητος εαυτός σου, ακόμα και όταν όλοι σε κοιτάνε. 

Και στον μαγικό κόσμο του Tik Tok λειτούργησε. Αυτή τη στιγμή η Sabrina απαριθμεί 732 χιλιάδες ακόλουθους και 25,5 εκατομμύρια Like στην πλατφόρμα με το περιεχόμενο της να αντιγράφεται από χιλιάδες ακόλουθους και celebrities, όπως η Shay Mitchel.

Τι κάνει το περιεχόμενο της Sabrina ξεχωριστό;

Υπάρχουν 4 βασικοί πυλώνες, που κάνουν το περιεχόμενο της Sabrinas να ξεχωρίζει στην πλατφόρμα.

1. Επαναληπτικότητα

Έχει βρεί το format που λειτουργεί και φέρνει υψηλή αλληλεπίδραση με το κοινό και δεν χρειάζεται να πειραματίζεται με υπάρχοντα trends για να γίνει viral.

2. Συνέπεια

Εάν παρατηρήσετε τον λογαριασμό της Sabrina στο Tik Tok όλο το πρόσφατο της περιεχόμενο είναι το ίδιο format του #TubeGirl. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να γίνεται πιο εύκολα αναγνωρίσιμη από χρήστες της εφαρμογής και να δημιουργεί ένα δυνατό brand για τον εαυτό της. 

3. Ευκολία αναπαραγωγής του περιεχομένου

Όπως έχουμε αναφέρει το format του περιεχομένου είναι απλό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγο εξάσκηση τις κινήσεις και ένα καλό κινητό για να αντιγράψετε το trend. Αυτή η ευκολία είναι που το κάνει εύκολο να αναπαραχθεί από τον καθένα στην καθημερινή του ζωή.

4. Το μήνυμα της

Σε μία πλατφόρμα που την χρησιμοποιούν πλειοψηφικά νέοι άνθρωποι, η Sabrina έγινε η έμπνευση για να αντιμετωπίσουν ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα της εποχής μας, το κοινωνικό άγχος. Με το περιεχόμενο της η Sabrina έδειξε, ότι μπορείς και εσύ να νιώθεις την απόλυτη αυτοπεποίθηση χωρίς να σε νοιάζει η γνώμη των άλλων. Εάν αυτό σημαίνει να χορεύεις σαν να είσαι σε πάρτυ μέσα στο μετρό ( ή στον ΟΑΣΘ για εμάς τους Θεσσαλονικιούς) τότε αυτό ακριβώς πρέπει να κάνεις και ασε τους άλλους να κοιτάνε. Και το κυριότερο έχει πραγματικά βοηθήσει κόσμο να αντιμετωπίσει το άγχος του και να νιώθει λίγο παραπάνω ο εαυτός του, όταν δεν είναι μόνος του. Αυτό μπορούμε να το δούμε και με βάση τα δεκάδες σχόλια ατόμων που εκφράζουν πόσο πολύ τους βοήθησε αλλά και με τον μεγάλο ρυθμό που καθημερινοί άνθρωποι αναπαράγουν το trend στις πόλεις τους.

Tube Girl x Mac: A Match Made in Heaven

Ίσως από τις καλύτερες καμπάνιες στον κόσμο του influencer marketing αυτής της χρονιάς, η συνεργασία της Sabrina με την Mac Cosmetics ( 1η συνεργασία από μία σειρά συνεργασιών με γνωστές εταιρείες που ακολούθησαν), είναι η απόδειξη, ότι, όταν πρόκειται για viral trends, η αντίδραση ενός brand πρέπει να είναι άμεση, γρήγορη και αποτελεσματική. 

To κλειδί της επιτυχίας της καμπάνιας της mac, ήταν ξεκάθαρα η αμεσότητα της ενσωμάτωσης της Sabrina στην στρατηγική τους. Η συνεργασία ήταν αμφίδρομη: η Sabrina σε συνεργασία με την Mac δημιούργησε δύο χορηγούμενα tik tok και η Mac εξασφάλισε στην Sabrina μία θέση στην επίδειξη μόδας του Λονδίνου, όπου θα παρουσίαζαν το νέο προϊόν τους, MAC Studio Radiance Serum – Powered Foundation. 

Το αποτέλεσμα, ήταν μία καμπάνια που έγινε viral στα social media είχε αξία 100.000 δολαρίων σε earned media (αναφορές τις μάρκας, κριτικές κλπ) και μεταμόρφωσε την οπτική που είχαν οι νεότερες γενιές για το brand.

Γιατί αυτή η συνεργασία είναι το απόλυτο παράδειγμα σωστού influencer marketing;

Αρχικά περιείχε μία από τις βασικές αρχές του influencer marketing, τη σχετικότητα brand – influencer. Το βασικό μήνυμα της Mac έχει να κάνει με αυτοπεποίθηση και self-love, το οποίο συνάδει απόλυτα με την ουσία των tik toks της Sabrina. Οπότε η συνεργασία των δύο μοιάζει οργανική.

Επιπλέον το timing αλλά και τα αντανακλαστικά της ομάδας της mac ήταν απλώς τέλεια. Η συνεργασία τους ταίριαξε χρονικά με το λανσάρισμα του νέου προϊόντος της εταιρείας και την επίδειξη μόδας, φέρνοντας όχι μόνο μεγαλύτερη αλληλεπίδραση κοινού- brand αλλά και έναν υψηλό αριθμό μετατροπών.

Τέλος, όπως ανέφερε και η ίδια σε συνεντεύξεις της, η εταιρεία είδε και σεβάστηκε απόλυτα το όραμα και την δημιουργικότητα της. Όταν ένα brand αποφασίσει να συνεργαστεί με έναν influencer, είναι πολύ σημαντικό να σεβαστεί το creative process του. Μην ξεχνάτε, ότι αυτό που τον έκανε αγαπητό στο κοινό είναι το είδος του περιεχομένου του και η προσωπικότητα του. Εάν αλλάξετε ένα από αυτά τα στοιχεία για να “ταιριάξει” στο brand σας τότε θα χαθεί η φυσικότητα από το αποτέλεσμα οδηγώντας σε μία αποτυχημένη καμπάνια.

Το παράδειγμα της συνεργασίας της Sabrina με την Mac αλλά και με τις εταιρείες που ακολούθησαν, σίγουρα θα μελετηθεί περαιτέρω για όσους ασχολούνται με το influencer marketing.

Εμείς σίγουρα ανυπομονούμε να δούμε ποιά θα είναι τα επόμενα βήματα της στην πλατφόρμα και πως θα εξελίξει την καριέρα της.

Εάν σκέφτεστε και εσείς να ενσωματώσετε το influencer marketing στην στρατηγική της επιχείρησής σας αλλά δεν ξέρετε πώς να βρείτε τον κατάλληλο influencer, η ομάδα μας στην Pylarinos Advertising μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε το σωστό βήμα. 

Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Related Posts