ΝΕΑ

google adwords facebook ads

Με την Google και το Facebook να είναι τα σημεία αναφοράς για το internet την τελευταία δεκαετία, το δίλημμα για το που θα πρέπει μια εταιρία να διοχετεύσει το διαφημιστικό της μπάτζετ προκαλεί διαρκώς πεδίο αντιπαραθέσεων. Αποφεύγοντας τις τεχνικές λεπτομέρειες θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε όσο πιο απλά γίνεται τις βασικές διαφορές των διαφημίσεων μέσω του δικτύου της Google με τις διαφημίσεις μέσω του Facebook.

email marketing

Έρευνες δείχνουν ότι τα ενημερωτικά e-mail που είναι στοχευμένα έχουν 4 έως 10 φορές μεγαλύτερη ανταπόκριση σε σχέση με τα e-mails που στέλνονται μαζικά, χωρίς στόχευση.

socialmedia

Μην φοβάστε το ίντερνετ.

Μην αφήνετε ξένους και άγνωστους όρους να σας τρομάζουν. Ιδιαίτερα αν έχετε μία επιχείρηση, ποτέ δεν είναι αργά να δείξετε την εξωστρέφειά σας.

Απευθυνθείτε στους ειδικούς και αξιοποιήστε όλες τις δυνατότητες που σας δίνει η τεχνολογία και το διαδίκτυο.

website redesign

Έλεγξε τα analytics σου. Γράψε συνοπτικά όλα τα στατιστικά δεδομένα που έχεις για την ιστοσελίδα σου, όπως τα ποσοστά της επισκεψιμότητας, της εγκατάλειψης, το χρόνο παραμονής στο site και τα conversion rates. Έπειτα, κάνε μία λίστα με το τι σου αρέσει και τι όχι, τι θα ήθελες να αλλάξεις ή να βελτιώσεις. Σύμφωνα με τα αυτά που θα καταγράψεις για το αισθητικό, αλλά και το λειτουργικό κομμάτι, θα είναι σαφές τι θα πρέπει να συμπεριλάβει το redesign του site σου.

how to promo

Πετυχημένη θεωρείται η διαφήμιση που είναι value for money. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο ευρύ κοινό, εφαρμόζοντας κάποιες βασικές πρακτικές, σε σχέση με την προβολή της επιχείρησης και των προϊόντων σας.

facebook 3225 social 32twitter 32pinterest 32linkedin 32

 

elot

Google certifiedOK

360

android app on google play