ΝΕΑ

how to promo

Πετυχημένη θεωρείται η διαφήμιση που είναι value for money. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο ευρύ κοινό, εφαρμόζοντας κάποιες βασικές πρακτικές, σε σχέση με την προβολή της επιχείρησης και των προϊόντων σας.

Responsive sites

1. Προφίλ
Το προφίλ μιας επιχείρησης είναι κάτι που ψάχνουν όλοι. Συμβάλλει στην αξιοπιστία και την εγκυρότητα της επιχείρησης. Είναι σημαντικό το περιεχόμενο να είναι ειλικρινές και σαφές. Να εξηγείς τι κάνεις, πώς το κάνεις, με ποιον τρόπο μπορείς να βοηθήσεις κάποιον και γιατί κάποιος να επιλέξει τη δική σου υπηρεσία ή προϊόν.
Επίσης σημαντικό είναι να είναι εμφανής όλη η ομάδα που εργάζεται για την επιχείρηση. Οι περισσότεροι από εμάς ως χρήστες, ψάχνουμε την ομάδα. Να δούμε, να μάθουμε ποιοι είναι οι άνθρωποι που φτιάχνουν, που δημιουργούν, που μας εξυπηρετούν, που μπορεί να μιλάμε μαζί τους στο τηλέφωνο. Αν θέλεις να ενισχύσεις το ενδιαφέρον του κοινού, μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφίες ή ακόμη και videos όπου το προσωπικό θα συστήνεται.

Digital marketing lightbulb image 600x399

Τη στιγμή που εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram, Snapchat και πολλά άλλα social media, άλλοι κατεβάζουν εφαρμογές από το Apple Store, Google Play Store και Amazon AppStore και άλλοι κάτι ψάχνουν στην Google, στο Yahoo και Bing για προϊόντα και υπηρεσίες, έχετε σκεφτεί να το εκμεταλλευτείτε και να τρέξετε μία digital καμπάνια;

facebook 3225 social 32twitter 32pinterest 32linkedin 32

 

elot

Google certifiedOK

360

android app on google play