ΝΕΑ

Facebook Ads vs Google Ads

google adwords facebook ads

Με την Google και το Facebook να είναι τα σημεία αναφοράς για το internet την τελευταία δεκαετία, το δίλημμα για το που θα πρέπει μια εταιρία να διοχετεύσει το διαφημιστικό της μπάτζετ προκαλεί διαρκώς πεδίο αντιπαραθέσεων. Αποφεύγοντας τις τεχνικές λεπτομέρειες θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε όσο πιο απλά γίνεται τις βασικές διαφορές των διαφημίσεων μέσω του δικτύου της Google με τις διαφημίσεις μέσω του Facebook.


Facebook Ads
Οι διαφημίσεις στο facebook χαρακτηρίζονται ως παθητικές διαφημίσεις γιατί δεν εμφανίζονται κατόπιν κάποιας ενέργειας του χρήστη αλλά απλά του παρουσιάζονται βάσει κάποιων παραμέτρων. Εάν ταιριάζει με το target group της διαφήμισης ή έχει εντοπιστεί μέσω της λειτουργίας remarketing(pixel) τότε θα δει τις σχετικές διαφημίσεις. Κάτι που ακόμη πιο απλά σημαίνει ότι αν στοχεύει η διαφήμιση σε άμεση ανταπόκριση του επισκέπτη(πχ. κλικ για περισσότερες πληροφορίες ή αγορά προϊόντος) οι πιθανότητες να υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι περιορισμένες γιατί ο επισκέπτης δεν έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον του για κάτι τέτοιο. Από την άλλη όμως διαφήμιση κακή δεν υπάρχει και η αναγνωρισημότητα του brand σας είναι κάτι που πάντα βοηθάει. Όταν μάλιστα αυτή η διαφήμιση έχει και χαμηλό κόστος τότε δεν υπάρχει λόγος να πεις όχι.


Google Ads
Η μεγάλη δύναμη της Google είναι η μηχανή αναζήτησης, εκεί όπου ο καθένας μας μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει. Αν λοιπόν στις αναζητήσεις του ταιριάζει η εταιρία και τα προϊόντα σας τότε το ότι ο συγκεκριμένος χρήστης θα δει τις δικές διαφημίσεις είναι ότι καλύτερο. Αν στο παραπάνω προσθέσεις το δίκτυο εμφάνισης της Google σε συνδυασμό με την λειτουργία του επαναληπτικού μάρκετινγκ τότε ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι εδώ έχουμε ξεκάθαρα τον νικητή! Το υψηλό κόστος σε μερικές περιπτώσεις είναι το μεγάλο μειονέκτημα των διαφημίσεων της Google. Αλλά αν σου φέρνει τα λεφτά που θέλεις η διαφήμιση τότε αξίζει να τα δώσεις!


Συμπέρασμα
Σίγουρα η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων της Google την δεδομένη χρονική στιγμή ξεπερνάει κατά πολύ την αντίστοιχη των διαφημίσεων στο Facebook. Επειδή όμως το να περιορίζεις το κοινό σου δεν είναι καλό η ιδανική λύση απαιτεί την σωστή κατανομή του διαφημιστικού μπάτζετ και στα 2 κανάλια.


Στην Pylarinos Advertising διαθέτουμε και την τεχνογνωσία και την εμπειρία που απαιτείται. Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εδώ και εμείς θα σας ενημερώσουμε για το πως μπορούμε να βελτιώσουμε την θέση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης της Google, να αξιοποιήσουμε για την επιχείρηση σας τα social media και να "μετατρέψουμε" τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πελάτες για την εταιρία σας.

facebook 3225 social 32twitter 32pinterest 32linkedin 32

 

elot

Google certifiedOK

360

android app on google play