ΝΕΑ

Πως φτιάχνουμε ένα σωστό E-Shop

Όσα φέρνει η στιγμή, δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος. Η στιγμή που ο κορονοιός έχει αλλάξει τη ζωή μας, ήρθε και πλέον είμαστε αναγκασμένοι να αλλάξουμε και τις αγοραστικές μας συνήθειες. Οι αγοραστικές μας συνήθειες περνάνε μέσα από τη χρήση των σελίδων πωλήσεων στο ίντερνετ. Πως πρέπει να φτιάξουμε μία σωστή σελίδα πωλήσεων στο ίντερνετ, είναι ένα ερώτημα που όλοι όσοι ασχολούνται έχουν βρει μπροστά τους.

Ας ξεκινήσουμε με τα πιο σημαντικά ερωτήματα:

Ποιος είναι ο σκοπός της σελίδας που θέλουμε να κατασκευάσουμε;

  • Θέλουμε να κάνουμε πωλήσεις σε b2b, η b2c κανάλια; Η δομή της σελίδας θα εξαρτηθεί από τον τελικό μας καταναλωτή, αν είναι σε επίπεδο χονδρικού η λιανικού εμπορίου, e-commerce . Το ίδιο θα επηρεαστεί και ο σχεδιασμός, το δημιουργικό που θα χρησιμοποιήσουμε, χρώματα, κουμπιά κτλ.
  • Θέλουμε να ενισχύσουμε το brand name της εταιρίας μας; Να ενισχύσουμε και άλλα υπάρχοντα κανάλια πωλήσεων, έχουμε δυνατότητες συνδυαστικών πωλήσεων, e-shop ;

Ποιο είναι το κοινό που θέλουμε να απευθυνθούμε, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, η γλώσσα, η ηλικία και άλλα χαρακτηριστικά θα πρέπει να ληφθούν υπ’όψη.

Ποιο είναι το όνομα της σελίδας που θα μας εκπροσωπεί;

  • Θέλουμε να έχουμε ένα εύκολο και εύηχο όνομα, το οποίο θα φροντίσουμε να μην το έχει κατοχυρώσει κάποια άλλη επιχείρηση και να μην υπάρχει σαν εμπορικό σήμα.
  • Επιβάλλεται μία περαιτέρω έρευνα για τυχόν εμπορικά σήματα που ήδη χρησιμοποιούνται, πέρα από τα ελεύθερα domain.

Που θα φιλοξενηθεί η ιστοσελίδα μας;

  • Προσέχουμε τα κριτήρια που θα χρησιμοποιήσουμε ώστε να φιλοξενείται η ιστοσελίδα μας, να είναι η εγγύηση απρόσκοπτης και συνεχόμενης λειτουργίας, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, οι ενημερώσεις του λειτουργικού, και η συνεχόμενη τεχνική υποστήριξη, ώστε να μην πέφτει η σελίδα μας.

Ποιο θα είναι το λειτουργικό σύστημα που θα χτιστεί η σελίδα μας;

  • Επιλέγουμε λειτουργικό με ανοιχτό κώδικα και το ενημερώνουμε συνεχώς με τις κατάλληλες αναβαθμίσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε, Joomla Virtuemart, WooCommerce, PrestaShop, OpenCart, που προσφέρουν διαφάνεια και ασφάλεια. Επίσης η ιδιοκτησία και η χρήση είναι δική μας. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πλατφόρμες που μας περιορίζουν στη χρήση ανάλογα με τα δικαιώματα που μας δίνει ο δημιουργός.
  • Έχουμε erp, είναι συνδεδεμένο με τη σελίδα του e-shop ? Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη σωστή γέφυρα ώστε να ενημερώνεται με το σωστό τρόπο η σελίδα μας να τραβάει τις τιμές και τις περιγραφές των προϊόντων σύμφωνα με τα πεδία και τα φίλτρα που χρησιμοποιούμε, για να δουλεύει σωστά στο e-commerce .

Ποιος είναι ο σωστός σχεδιασμός της ιστοσελίδας μας, webpage;

  • Σχεδιάζουμε τη σελίδα με τρόπο ώστε να υπάρχει ισορροπία χρωμάτων, φωτογραφιών και κειμένων που περιγράφουν τα προϊόντα μας.
  • Τοποθετούμε τους τίτλους, τα κουμπιά, τις φωτογραφίες, banners, παράθυρα ζοομ, γκάλερυ φωτογραφιών, ώστε να είναι θελκτικά αλλά και να διευκολύνουν το χρήστη να βρίσκει γρήγορα και να καταλαβαίνει τα χαρακτηριστικά των προϊόντων,  ενώ να μπορεί να πληρώνει άμεσα.
  • Φροντίζουμε ώστε να χρησιμοποιούμε όλους τους σύγχρονους τρόπους πληρωμής όπως τις κάρτες τραπεζών, paypal, vivawallet, κτλ.
  • Φροντίζουμε να έχουμε ξεκάθαρη πολιτική σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων, τα μεταφορικά, τους χρόνους παράδοσης κτλ.
  • Επιλέγουμε να χρησιμοποιούμε τους κράχτες μας στην κεντρική σελίδα, να τοποθετούμε επίσης τα νέα προϊόντα, για να είμαστε θελκτικοί στον κόσμο του ecommerce .
  • Χρησιμοποιούμε εργαλεία για συνδυαστικές αγορές, προτείνουμε επίσης, οι καταναλωτές είδαν επίσης, ώστε να κρατήσουμε περισσότερο χρόνο τους καταναλωτές την σελίδα μας eshop .
  • Δεν ξεχνάμε εργαλεία όπως popup offers, exit offers, newsletter εγγραφές κτλ.
  • Σύνδεση με τις σελίδες μας στα facebook , Instagram , youtube , linkedin , twitter και όπου αλλού κρίνουμε ότι θα πρέπει να έχουμε παρουσίαση, στα social Media .

Αυτά είναι τα βασικά σημεία που όποιος τα χρησιμοποιεί μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις του σε αγορές του εξωτερικού και ταυτόχρονα να προβάλει τα προϊόντα και το brand name , αυξάνοντας το value του brand equity. Με μεθοδικότητα, στρατηγική και επαγγελματίες συνεργάτες μπορεί να έρθει ένα καλό αποτέλεσμα. Εμείς στην Pylarinos Advertising Agency, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση στην ανάγκη για αύξηση πωλήσεων, με υποστήριξη στο 360o digital marketing .

facebook 3225 social 32twitter 32pinterest 32linkedin 32

 

elot

Google certifiedOK

360

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd