ΝΕΑ

Η επόμενη μέρα στο 360° Digital Marketing

Την ημέρα που γράφεται αυτό το άρθρο ο κόσμος είναι ακόμη περιορισμένος στο σπίτι με μικρή πρόσβαση στα φυσικά καταστήματα, στα καφέ, στα εστιατόρια.  Τα σχολεία είναι κλειστά και τα μαθήματα γίνονται με τηλεδιάσκεψη. Το ίδιο και οι επιχειρήσεις ενώ όσες είναι ανοικτές, έχουν προχωρήσει σε μοντέλα λειτουργίας από το σπίτι, με cloud computing και άλλα συστήματα τηλεδιασκέψεων.  Το Ελληνικό Δημόσιο μετέφερε πολλές υπηρεσίες του σε ψηφιακές, χωρίς τη φυσική παρουσία των ατόμων, το ίδιο και οι τράπεζες που προσαρμόστηκαν ακόμη περισσότερο στη νέα πραγματικότητά.

Η μεταφορά στον κόσμο του web, έγινε με απότομο και βίαιο τρόπο στην Ελληνική αγορά αλλά είναι πλέον μία πραγματικότητα.

Η επόμενη μέρα θα μας βρει με νέες καταναλωτικές συνήθειες, μεγάλη αύξηση τουe-commerce, αλλά και με νέα αντίληψη των κοινωνικών μας επαφών. Θα έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες «συναλλαγές» μέσω τηλε-παρουσίας, και χρήσης εργαλείων του ψηφιακού κόσμου, στα social Media και στο digital.

Η ανάγκη για τις νέες υπηρεσίες βρίσκει την αγορά απροετοίμαστη και ανοργάνωτη, τουλάχιστον σε ευρεία κλίμακα. Δημιουργείται όμως μία μεγάλη ευκαιρία για όσους έχουν αντιληφθεί τι έχει συντελεστεί στην αγορά. Ας δούμε αναλυτικά τι προκύπτει σε κάθε κατηγορία του web:

  • e-shop : στην κατηγορία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, e-commerce , θα υπάρξει μία κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις προϊόντων, όμως ταυτόχρονα και μεγάλη πτώση στις πωλήσεις υπηρεσιών σχετιζόμενων με τον τουρισμό, βραχυπρόθεσμα τουλάχιστον. Σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξουν συγχωνεύσεις μεγάλων τοπικών e-shops , και επενδύσεις σε logistic-centers, αντίστοιχα με τις χώρες που έχουν προηγηθεί με αυτά τα μοντέλα, λειτουργίας. Η σημερινή κατάσταση όπου ιστοσελίδες χωρίς καμία υποδομή, απλά μεταπουλάνε προϊόντα άλλων, θα τελειώσει. Περιμένουμε επίσης μεγάλη αύξηση σε spending για digital marketing και 360o communication. Δεν φτάνει μόνο μία απλή σελίδα και 1 post, σε social Media , αλλά θα είναι απαραίτητο το content marketing και το creative marketing ώστε να δημιουργηθεί σωστό branding . Θα χρειαστεί μία ολιστική αντιμετώπιση των σελίδων e-commerce , από τον τρόπο που είναι σχεδιασμένες, μέχρι το τί φίλτρα έχουν, τον κώδικα και πως προωθούν το προϊόν τους.
  • E-governance : έχει επιτευχθεί μεγάλη αλλαγή στον τρόπο που το κράτος απευθύνεται στους πολίτες του. Πρόσβαση σε υπηρεσίες από παντού με ψηφιακή υπογραφή, και δυνατότητα παρακολούθησης των εγγράφων που κρατάει το κράτος για τη σωστή λειτουργία των πολιτών. Πιστοποιητικά, νομιμοποιητικά έγγραφα, ποινικά μητρώα, έγγραφα για τις λειτουργίες των νομικών και φυσικών προσώπων από τους θεσμούς, τα επιμελητήρια, νομαρχίες κτλ μπορούμε να τα προμηθευόμαστε από το διαδίκτυο πλέον, και θα γίνεται σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό. επίσης ο κρατικός μηχανισμός και κυρίως η εφορία χρησιμοποίησε το email marketing για να μας ειδοποιήσει για αρκετά θέματα.
  • Ε-εργασία: έχουν ξεκινήσει από μεγάλες εταιρίες μοντέλα εργασίας από το σπίτι, σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, τραπεζών, κινητής τηλεφωνίας, ενώ χρησιμοποιούνται πλέον εργαλεία τηλεδιασκέψεων, όπως το webex, zoom, gotomeeting, facetime, messenger είναι μερικά από τα λίγα που χρησιμοποιούμε. Γίνονται μεγάλες επενδύσεις στα δίκτυα και στη διαχείριση των datas, με τα cloud sharing κτλ.
  • Ε-εκπαίδευση: με τα σχολεία κλειστά και τους μαθητές στο σπίτι θα βρεθούμε και στο μέλλον. Η χρήση εργαλείων που θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την εκπαίδευση από απόσταση γίνεται πιο εντατική. Γίνεται επένδυση σε πλατφόρμες διαχείρισης του υλικού που ανεβαίνει στο διαδίκτυο. Το υλικό που θα ανεβαίνει θα είναι πλέον πιο προσεγμένο σχεδιαστικά, τόσο από άποψη εικόνας αλλά και του text που θα φέρει μαζί του ώστε να μπορεί να βγαίνει στις μηχανές αναζήτησης. Η διαφορά ενός μέτριου υλικού τηλε-εκπαίδευσης από ένα καλό θα δώσει και την υπερβάλουσα αξία της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
  • Ε-ιατρική: στον τομέα της ιατρικής και κυρίως στην πρωτοβάθμια περίθαλψη γίνονται τεράστια βήματα ώστε να μειωθούν οι άσκοπες επισκέψεις στα νοσοκομεία. Οι γιατροί θα χρησιμοποιήσουν ακόμη περισσότερο τα εργαλεία για τηλε-διάγνωση ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής αλλά και το κόστος, από την άσκοπη μεταφορά των ατόμων.

Σε όλους τους παραπάνω τομείς απαιτείται η σωστή, επαγγελματική αντιμετώπιση, με χρήση του 360o digital marketing ,  με ομάδες εργασίας που γνωρίζουν πως να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα ολιστικά και μπορούν να κάνουν την κρίση ευκαιρία, για τον κάθε επαγγελματία. Εμείς στην εταιρία Pylarinos Advertising Agency, έχουμε επενδύσει εδώ και καιρό σε υλικό τεχνικό κεφάλαιο αλλά κυρίως σε ανθρώπινο δυναμικό που μπορεί και δίνει τις λύσεις στο 360o digital marketing .

Οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές και προκύπτουν μετά από σπουδές και μεγάλη εμπειρία στον κλάδο του digital marketing . Εκφράζουν τον συγγραφέα Πυλαρινό Δημήτριο.

facebook 3225 social 32twitter 32pinterest 32linkedin 32

 

elot

Google certifiedOK

360

Our website is protected by DMC Firewall!