ΝΕΑ

Case Study: Σύνδεσις – Ακολουθώντας τα βήματα του 360 Digital Marketing

Μια ενιαία στρατηγική 360 Digital Marketing επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να μην απλώνει τις ενέργειές της σε διάφορες κατευθύνσεις χωρίς συντονισμό, αλλά να εστιάζει με στόχο και συνέπεια σε κάθε πτυχή της επικοινωνίας και της διαδικτυακής της παρουσίας. Τα σωστά βήματα από την αρχή μπορούν να βοηθήσουν μια νέα επιχείρηση να ξεχωρίσει και να χτίσει μια γερή βάση για μελλοντική ανάπτυξη.

Μάθετε περισσότερα για το 360 Digital Marketing εδώ >>

Αν και στην πράξη πολλές φορές λόγω των συνθηκών είναι δύσκολο να εφαρμόσεις στο απόλυτο το 360 Digital Marketing, όταν μας δίνεται η ευκαιρία τα αποτελέσματα είναι πάντα εξαιρετικά. Αποτελέσματα όπως η αίσθηση που έχει κάνει η παρουσία της “σύνδεσις – Χώρος Ψυχικής Ενδυνάμωσης” στο διαδίκτυο και η επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες που καθημερινά εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους.

Η Σημασία της Στρατηγικής 360 Digital Marketing για Νέες Επιχειρήσεις

Για μια νέα επιχείρηση ή brand, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ακολουθήσει τα σωστά βήματα και μια στρατηγική από το ξεκίνημά της, καθώς οι πρώτες εντυπώσεις και η σωστή καθοδήγηση είναι καθοριστικές για την επιτυχία της στο μέλλον. Σε αντίθεση με μια ήδη καθιερωμένη επιχείρηση, η οποία έχει ήδη μια βάση πελατών και αναγνωρισιμότητας, μια νέα επιχείρηση πρέπει να επενδύσει σοβαρά στο σχεδιασμό της ψηφιακής της στρατηγικής και στο marketing plan από την αρχή, ώστε να καταφέρει να ξεχωρίσει στην αγορά.

Η στρατηγική 360 Digital Marketing που ακολουθούμε προσφέρει στη Σύνδεσις (και σε κάθε νέα επιχείρηση) την ευκαιρία να ξεκινήσει με σωστά θεμέλια, προσφέροντας ένα ενιαίο, ολοκληρωμένο marketing plan που συνδυάζει το σχεδιαστικό κομμάτι με το περιεχόμενο μέσα από μια ενιαία ομπρέλα επικοινωνίας. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε ενέργεια από την αρχή στοχεύει στην αναγνωρισιμότητα, την ανάπτυξη του brand και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού. Ειδικά για νέες επιχειρήσεις, η στρατηγική αυτή επιτρέπει τη δημιουργία μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας και μιας σαφής εικόνας στην αγορά, κάτι που θα βοηθήσει στη γρήγορη ανάπτυξή τους.

Ας δούμε λοιπόν σε αυτό το Case Study με επίκεντρο την “σύνδεσις – Χώρος Ψυχικής Ενδυνάμωσης”, πως διαχειριστήκαμε αυτό το project από την αρχή της συνεργασίας μας έως και σήμερα, καθώς και τις μελλοντικές ενέργειες που βάσει πλάνου θα ακολουθηθούν.

Case Study:  Η Στρατηγική 360 Digital Marketing για τη “σύνδεσις – Χώρος Ψυχικής Ενδυνάμωσης”

Εταιρεία: Σύνδεσις – Χώρος Ψυχικής Ενδυνάμωσης

Κλάδος Δραστηριότητας(Industry): Υπηρεσίες Ψυχοθεραπείας

Στόχος και Target Group: Γνωστοποίηση της δραστηριοποίησης της Σύνδεσις στον χώρο των υπηρεσιών ψυχικής υγείας και πρόκληση του ενδιαφέροντος ανθρώπων που αναζητούν υπηρεσίες ψυχικής ενδυνάμωσης

Προωθητικές Ενέργειες: Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας(λογότυπο, επαγγελματικές κάρτες, προωθητικά φυλλάδια, κ.α. εφαρμογές) με μια χρωματική παλέτα και αισθητική όπου εφαρμόστηκε και στις εγκαταστάσεις της, σχεδίαση και ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης δυναμικής ιστοσελίδας με βάση το ενιαίο concept της δράσης, σχετική αρθρογραφία(σε συνεργασία με τους ψυχοθεραπευτές της Σύνδεσις) στο website, ενέργειες SEO (Search Engine Optimization), οργανικά ποσταρίσματα στα social media της εταιρείας, Facebook Ads/Instagram Ads/Google Ads/Premium Network Ads Campaigns

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 15/03/24

Ημερομηνία Ολοκλήρωσης: συνεχίζονται οι ενέργειες βάσει του αρχικού προγραμματισμού

Εισαγωγή

Στη Σύνδεσις , η απλότητα και η ομορφιά συναντώνται για να δημιουργήσουν έναν χώρο που ενθαρρύνει την εσωτερική γαλήνη και την προσωπική ανακάλυψη. Σε ένα περιβάλλον ηρεμίας και άνεσης, σχεδιασμένο με φροντίδα η Χαντζιάρα Εύη και οι συνεργάτες της σας παρέχουν τη καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά τη διάρκεια των συνεδριών σας.

Γιατί η Σύνδεσις επίλεξε το 360 Digital Marketing

Στη σημερινή εποχή για όλες τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα για κλάδους όπως είναι οι υπηρεσίες ψυχικής ενδυνάμωσης η παρουσία στο διαδίκτυο είναι το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να αναπτυχθείς. Και ως νέα επιχείρηση-brand επίλεξε τη στρατηγική 360 Digital Marketing ώστε να παρουσιάσει με ασφάλεια βάσει ενός ενιαίου πλάνου τους σύγχρονους και φιλόξενους χώρους όπου διεξάγονται οι συνεδρίες, τις μεθόδους και πρακτικές που ακολουθεί, τον τρόπο σκέψης της και μερικούς από τους ανθρώπους που την αποτελούν σε ένα ευρύτερο κοινό που ξεφεύγει από το word-to-mouth και άλλους “παραδοσιακούς” τρόπους διαφημιστικής προβολής.

Ο στόχος και το target group που εστιάσαμε

Από την πρώτη στιγμή η Σύνδεσις εστίασε στην παρουσίαση των υπηρεσιών της με έμφαση στο “μήνυμα” και με μια αισθητική που θα αγγίξει τους ενδιαφερόμενους, προσπαθώντας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Κάτι που αποτελεί πάντα πρόκληση όταν πρόκειται για κλάδους με πανομοιότυπες υπηρεσίες που έχουν ως βασικό κανάλι διαφήμισης το διαδίκτυο. Το target group που υπήρχε εξαρχής στην σκέψη μας ήταν άνθρωποι που αναζητούσαν υπηρεσίες ψυχικής ενδυνάμωσης στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε όλη την Ελλάδα προωθώντας παράλληλα και τις online συνεδρίες.

Το concept πάνω στο οποίο βασίστηκαν όλες οι ενέργειες μας

Στην Pylarinos Advertising δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο μήνυμα που θέλουμε να διαδώσουμε  και στους τρόπους μέσα από τους οποίους θα το οπτικοποιήσουμε ώστε να φθάσει όπως πρέπει στο κατάλληλο κοινό. Η παρουσίαση του « Χώρου Ψυχικής Ενδυνάμωσης – Σύνδεσις» ως εργαλείο και λύση στα προβλήματα που ταλαιπωρούν αρκετούς ανθρώπους στην σημερινή εποχή ήταν εξαρχής η γενική ιδέα. Μαζί με μια σειρά από σλόγκαν σε άμεση σύνδεση με τα ανθρώπινα συναισθήματα και τις αντίστοιχες υπηρεσίες ήταν η βάση πάνω στην οποία χτίστηκαν όλες οι ενέργειες μας.

Η οπτικοποίηση του concept

  • Φωτογράφιση του χώρου και των ανθρώπων της Σύνδεσις γνωρίζοντας ακριβώς την αισθητική και το ύφος που θέλαμε να εφαρμόσουμε στην εταιρική ταυτότητα της νέας επιχείρησης αλλά και της digital campaign που θα ακολουθούσε.
  • Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Έντυπου Υλικού με βάση την ενιαία ομπρέλα επικοινωνίας και της χρωματικής παλέτας που προτάθηκε και επιλέχθηκε από τον πελάτη.
  • Δυναμικό Website που ενσωματώνει ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον για τον χρήστη, με ξεκάθαρη παρουσίαση του χώρου, των ανθρώπων, των υπηρεσιών και των αξιών της Σύνδεσις. Δείτε την ιστοσελίδα εδώ.
  • Δημιουργία και Βελτιστοποίηση των σελίδων στα Social Media (Linkedin, Facebook, Instagram) σύμφωνα με την αισθητική και τη φιλοσοφία που εφαρμόζεται από το ξεκίνημα της ανάπτυξης του συγκεκριμένου brand.

Οι προωθητικές ενέργειες – digital campaigns

Στοχεύοντας στην προώθηση του brand αλλά και στην παρακίνηση νέων δυνητικών πελατών να επικοινωνήσουν με την Σύνδεσις προχωρήσαμε στις παρακάτω ενέργειες βήμα βήμα:

  • Σχετική αρθρογραφία στο website της εταιρείας σε συνεργασία με τους ψυχοθεραπευτές της Σύνδεσις
  • Ενέργειες SEO (search engine optimization) για βελτιστοποίηση της θέσης της νέας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης
  • Οργανικά ποστ στις σελίδες Social Media της εταιρείας
  • Facebook Ads campaign
  • Instagram Ads campaign
  • Google Ads campaign
  • Premium Network Ads campaign

Οι ενέργειες που θα ακολουθήσουν βάσει του 360 digital marketing plan

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της στρατηγικής 360 Digital Marketing είναι ότι όλες οι ενέργειες υλοποιούνται βάσει του αρχικού πλάνου και σταδιακά δίνει η μια την θέση της στην επόμενη ενέργεια ή προστίθενται νέες ενέργειες για να συμπληρώσουν και να εμπλουτίσουν όλες τις δράσεις που έχουν υλοποιηθεί από το ξεκίνημα . Σύμφωνα πάντα με τους στόχους, τα αποτελέσματα που καταγράφονται και το διαθέσιμο μπάτζετ του πελάτη. Σύμφωνα με το 360 digital marketing plan και τον προγραμματισμό που έγινε από την πρώτη στιγμή, οι ενέργειες που θα ακολουθήσουν είναι οι εξής:

  • Video Content (παρουσίαση, συνεντεύξεις, testimonials) για τον εμπλουτισμό της ιστοσελίδας, των σελίδων στα social media και των digital campaigns που τρέχουν
  • YouTube Channel + YouTube Ads Campaign ώστε να προστεθεί ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας με ποιοτικό video περιεχόμενο
  • Content Marketing + SEO με σχετική αρθρογραφία στο website της εταιρείας σε συνδυασμό με ενέργειες Search Engine Optimization
  • Email Marketing με Follow up Newsletters στην email list της εταιρείας αλλά και στις νέες επαφές που δημιουργούνται μέσα από τις digital campaigns
  • Content Syndication – αναδημοσίευση της αρθρογραφίας σε άλλες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες με σκοπό την αύξηση της ορατότητας και την προσέλκυση νέου κοινού
  • Και άλλες ενέργειες βάσει ανάλυσης των αποτελεσμάτων των digital campaigns σε συνδυασμό με τους στόχους του πελάτη

Τα αποτελέσματα της στρατηγικής 360 Digital Marketing

Η εμπιστοσύνη που έδειξαν οι άνθρωποι της Σύνδεσις στην ομάδα της Pylarinos Advertising και ο τρόπος που προσεγγίσαμε την ανάδειξη αυτού του νέου brand αξιοποιώντας τα βήματα του 360 digital marketing έφερε σημαντικά οφέλη στον πελάτη. Τα πιο σημαντικά από αυτά είναι:

1. Ενίσχυση του Brand Name της εταιρείας: Η εταιρεία κατάφερε να κάνει αίσθηση με την ολοκληρωμένη παρουσία της σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο και να ξεχωρίσει, προσελκύοντας νέους πιθανούς πελάτες και επιχειρηματικές ευκαιρίες-συνεργασίες.

2. Διαφήμιση Υπηρεσιών: Η παρουσίαση των υπηρεσιών της Σύνδεσις και ο τρόπος προσέγγισης των ενδιαφερόμενων ανέδειξε τις δυνατότητες και την εμπειρία των ανθρώπων της Σύνδεσις.

3. Αύξηση των Δυνητικών Πελατών: Μέσω των προωθητικών ενεργειών και της αλληλεπίδρασης που προκάλεσαν, δημιουργήθηκαν νέες ποιοτικές επαφές και αυξήθηκε το πελατολόγιο της επιχείρησης.

Συμπέρασμα

Η Pylarinos Advertising με κάθε ευκαιρία επιβεβαιώνει ότι με έξυπνες ιδέες, μελετημένη προσέγγιση και καινοτόμες τεχνικές μπορεί να επιτύχει σημαντική αναγνώριση και να αναπτύξει την επιχειρηματική παρουσία για τους πελάτες που την εμπιστεύονται. Η συνεργασία των ανθρώπων της Σύνδεσις με την Pylarinos Advertising υπογράμμισε την αξία μιας συνεκτικής και μελετημένης στρατηγικής digital marketing καθώς και των τρόπων υλοποίησης της.

Αν επιθυμείτε και εσείς να δείτε παρόμοια αποτελέσματα για την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε με την Pylarinos Advertising για να μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε ώστε να υλοποιήσετε τους στόχους σας.

Related Posts