Χωρίς κατηγορία

7 βήματα για να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη landing page

Ξέρουμε ότι η φράση μπορεί να σας ξεγελάσει, αλλά ένα landing page δεν έχει τίποτα να κάνει με προσγείωση ή αεροπλάνα γενικά. Ένα landing page ή αλλιώς σελίδα προορισμού, είναι μία σελίδα της επιχείρησής σας, στην οποία καταλήγει ένας χρήστης, είτε έχοντας πατήσει στο link ενός συνδέσμου στα social media, είτε από κάποιο άρθρο σε μία ιστοσελίδα ή από ενα newsletter κλπ.

Γιατι το χρειάζεστε;

Τώρα θα αναρωτιέστε και πολύ λογικά, ποια είναι η χρησιμότητα μίας landing page για εσάς. Μία σελίδα προορισμού, είναι το κατάλληλο εργαλείο για να κάνετε τον χρήστη να ενεργήσει με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Ανάλογα το στάδιο, στο οποίο βρίσκεται και τον εκάστοτε στόχο σας μία landing page μπορεί να δημιουργηθεί με σκοπό να συμπληρώσει μία φόρμα εγγραφής σε newsletter ή απλά μπορεί να οδηγεί σε ένα πολύ συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο ενδιαφέρει τον χρήστη που έκανε κλικ κλπ.

Στόχος πάντα μίας landing page είναι να γίνει μία μετατροπή, είτε αυτή είναι να κλείσει κάποιος ένα ραντεβού, είτε να κάνει μία αγορά, είτε να δώσει το email του και οποιαδήποτε παρεμφερή ενέργεια.

Πώς δημιουργείτε μία καλή σελίδα προορισμού;

1. Πρέπει να ορίσετε έναν στόχο

Μία landing page δεν έχει, ως στόχο, να κατακλύσει τον χρήστη με πληροφορίες, εικόνες, αστεία gif και ό,τι λογής δημιουργικό μπορείτε να φανταστείτε. 

Πρέπει να οδηγεί τον χρήστη στο να κάνει μία πολύ συγκεκριμένη ενέργεια (πώληση, εγγραφή, ραντεβού). Οπότε όλες οι πληροφορίες, που προσφέρετε μέσα στην σελίδα, πρέπει να πείσουν τον χρήστη να κάνει την επιθυμητή ενέργεια. 

2. Πρέπει να δημιουργήσετε ένα minimal σχεδιασμό

Ο minimal σχεδιασμός είναι η λογική συνέχεια του πρώτου βήματος. Όσο πιο “καθαρή” και απλή είναι η σελίδα προορισμού, τόσο πιο εύκολα θα μπορεί να πλοηγηθεί ένας χρήστης σε αυτήν. Θυμηθείτε να τονίσετε σελίδες και τις επικεφαλίδες, που έχουν σημασία από το περιεχόμενο, να χρησιμοποιήσετε έναν συνδυασμό χρωμάτων, οι οποίοι κολακεύουν ο ένας τον άλλον, να τονίσετε τις σημαντικές πληροφορίες και εννοείται όλο το ύφος και η επικοινωνία της σελίδας να συνάδει με το brand σας.

3. Χρησιμοποιήστε social proof

Είτε μιλάμε για την δημιουργία μίας landing page, η οποία είναι ξεχωριστή από την ιστοσελίδα σας ή μία σελίδα, που μιλάει αποκλειστικά για ένα προϊόν θα χρειαστείτε σίγουρα να δείξετε κάποια credentials. Αυτά μπορεί να είναι θετικές κριτικές, testimonials, δικά σας στατιστικά. 

Δημιουργώντας ένα αίσθημα εμπιστοσύνης στον χρήστη, είναι πολύ πιο εύκολο να τον κάνετε να νιώσει άνετα να κάνει μία αγορά ή να σας δώσει τα στοιχεία του.

4. Δημιουργήστε ένα Call to action

Έχουμε ξανα αναφερθεί στην σημασία ενός δυνατού call to action. Το call to action ουσιαστικά, είναι ένα κουμπί προτροπής, στο οποίο πρέπει να πατήσει ο χρήστης, για να ολοκληρώσει την ενέργεια, που θέλουμε. 

Το call to action, πρέπει να ξεχωρίζει χρωματικά και σχηματικά από την υπόλοιπη σελίδα και το μήνυμα του πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Για να το πετύχετε αυτό, προτιμήστε να χρησιμοποιείτε ρήματα από μία απλή λέξη, πχ αντι για “αγορά” πείτε “αποκτήστε το”, καθώς ένα ρήμα είναι πολύ πιο παρακινητικό από ένα ουσιαστικό.

5. Χρησιμοποιήστε ένα Lead Magnet

Ένα lead magnet ή αλλιώς freebie είναι ένα “αγαθό”, το οποίο μπορείτε να δώσετε, ως αντάλλαγμα μίας ενέργειας. Για παράδειγμα, εάν είστε διαιτολόγος, μπορείτε να φτιάξετε μία παρουσίαση με ιδέες για υγιεινά σνακ, τα οποία μπορεί να τα αποκτήσει κάποιος, εάν πρώτα κάνει εγγραφή στο newsletter σας.

 Ένα freebie, το οποίο δίνει πίσω μία αξία στον χρήστη, είναι ο τέλειος τρόπος να καταφέρετε τον στόχο σας. Εάν μπείτε στην διαδικασία να δημιουργήσετε ένα τέτοιο lead magnet να θυμάστε, ότι πρέπει να είναι σύντομο ( μερικές σελίδες ), και να μπορεί άμεσα να το αξιοποιήσει ο χρήστης.

6. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα είναι responsive

Σε ένα 2024, που υπάρχουν άπειρες οθόνες, και τρόποι κατανάλωσης περιεχομένου, το να είναι κάθε σελίδα που δημιουργείτε responsive είναι το Α και το Ω. Ειδικά για συσκευές κινητών, οι οποίες όσο περνάει ο χρόνος, χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από τον χρήστη. Συνεπώς πρέπει η σελίδα προορισμού σας να προσαρμόζεται τέλεια σε κάθε οθόνη, να φορτώνει γρήγορα και να λειτουργούν όλα τα κουμπιά και οι διεπαφές που υπάρχουν σε αυτή.

7. Τεστ, τεστ και τεστ

Η landing page σας είναι έτοιμη και έχετε φροντίσει να ακολουθεί, όλα τα βήματα, που αναφέραμε παραπάνω. Πριν βγει live καλό είναι να την μοιραστείτε με φίλους, άλλους επαγγελματίες και γνωστούς και να πάρετε, όσο περισσότερο feedback μπορείτε. Εννοείται την ίδια διαδικασία θα κάνετε και αφού την χρησιμοποιήσετε, για να δείτε, πόσο αποδοτική ήταν.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές θα δημιουργήσετε μία πετυχημένη landing page, η οποία θα οδηγήσει στην αύξηση των μετατροπών, που επιθυμείτε. 

Η διαφημιστική εταιρεία μας Pylarinos Advertising στη Θεσσαλονίκη, μπορεί να αναλάβει την δημιουργία του κατάλληλου landing page για τον στόχο, τον οποίο θέλετε να πετύχετε. 

Επικοινωνήστε μαζί μας, για να κάνουμε το επόμενο βήμα εδώ.

Related Posts