ΝΕΑ

5 απλές συμβουλές μάρκετινγκ για να τις εφαρμόσετε κατά τη διάρκεια του COVID-19

Η πανδημία κατάφερε ένα μεγάλο πλήγμα στις επιχειρήσεις με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να μη γνωρίζουν πως να αντιμετωπίσουν αυτή την κρίση. Παρ’ όλα αυτά όμως η ζωή έχει έναν κανόνα : Ποτέ μην τα παρατάς.

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να εφαρμόσετε απλές τεχνικές μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις σας που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε στη μετά Covid εποχή.

  • Πώς μπορεί το brand σας να βοηθήσει αυτή την περίοδο;

Είναι πολύ σημαντικό να επισημάνετε πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας θα βοηθήσουν τους ανθρώπους κατά την περίοδο της καραντίνας και πώς θα κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη. Μην ξεχνάτε ότι από τη στιγμή που δε μπορεί ο πελάτης να επισκεφθεί το φυσικό σας κατάστημα πρέπει να εμπλουτίσετε το διαδικτυακό με όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε σχετικά με τα προϊόντα σας. Αναζητήστε δημιουργικούς τρόπους για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού.

  • Προσεγγίστε τους πελάτες σας

Μην χάνετε την ευκαιρία να έρθετε κοντά με τους πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να προσεγγίσετε το κοινό σας χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψετε μεγάλο ποσό. Η επικοινωνία αυτή, θα σας ευνοήσει.

  • Ενσυναίσθηση

Όλοι μας έχουμε ανάγκη για συναισθηματική σύνδεση στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Πρέπει να κατανοήσετε το κοινό σας και να επικοινωνείτε μαζί του με διαφάνεια και ειλικρίνεια. Ενημερώστε τους πελάτες σας για οποιαδήποτε δυσκολία προκύψει κατά τη διάρκεια αποστολής μίας παραγγελίας για παράδειγμα. Έτσι, θα χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης.

  • Επανεξετάστε τον προϋπολογισμό του μάρκετινγκ

Η πανδημία έχει αλλάξει τα πλάνα σας. Μπορεί να σχεδιάζατε τη διοργάνωση εκδηλώσεων προκειμένου να ενδυναμώσετε τις δημόσιες σχέσεις σας ή να είχατε προγραμματίσει κάποιες υπαίθριες διαφημίσεις. Με βάση τα νέα δεδομένα όλα αυτά δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εστιάσουν στα επικερδή κανάλια όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ο κόσμος περνάει πολύ χρόνο στο σπίτι επομένως στρέφεται στα κοινωνικά μέσα για να αναζητήσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που επιθυμεί.

  • Ενισχύστε τη διαδικτυακή σας παρουσία

Καθώς δεν μπορείτε να υποδέχεστε τους πελάτες σας στο φυσικό σας κατάστημα, εκμεταλλευτείτε τα social media και γενικότερα το διαδίκτυο για να προωθήσετε την επιχείρηση σας, για να δώσετε συμβουλές στους πελάτες σας ή ακόμη και για να τους προτείνετε δημιουργικούς τρόπους για να περάσουν την καραντίνα. Έτσι, θα δημιουργήσετε βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες σας.

Γράφει η Ελένη Καλλιτσουνάκη

Client support & digital marketing

Related Posts