Εάν έχετε μία παρουσία στα social media τότε σίγουρα έχετε επιχειρήσει να κάνετε μία διαφήμιση για να προωθήσετε ένα τοπ προϊόν σας ή την υπηρεσία σας.
Σίγουρα θα περιμένατε με ανυπομονησία να δείτε την κίνηση και τις πωλήσεις να αυξάνονται, κάτι που δεν έγινε. Η απογοήτευση είναι μεγάλη, αφού σίγουρα κάνατε το καλύτερο που μπορούσατε και αυτό που βλέπετε και τον ανταγωνισμό σας να κάνει και να πετυχαίνει.
Yπάρχουν πολλοί λόγοι, που εξηγούν, γιατί μπορεί να συνέβη αυτό. Από λανθασμένο περιεχόμενο σε κακή στόχευση οι λόγοι είναι πολλοί. Για αυτό και σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε, πώς να φτιάξετε μία δελεαστική διαφήμιση, για να έχετε τα αποτελέσματα, που θέλετε.
1. Δημιουργήστε ένα ελκυστικό κείμενο
Σίγουρα έχετε ακούσει πολλές φορές την σημασία ενός δημιουργικού, που είναι, όπως αγαπάμε να λέμε “scroll stopping”. Όντως ένα γραφιστικό, μία εικόνα, η οποία είναι εντυπωσιακή θα τραβήξει την προσοχή του χρήστη, όμως το κείμενο που θα το συνοδεύει θα τον κάνει να μείνει και να ενεργήσει.
Συνεπώς είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε σε ένα πολύ καλό copy για την διαφήμιση σας. Είναι βασικό το κείμενο σας να περιέχει αν όχι όλα κάποια από τα παρακάτω συστατικά:
α) Να είναι απλό: Ο χρήστης δεν έχει τον χρόνο και αντικειμενικά δεν θέλει να δώσει την ενέργεια, όταν χαζεύει στο Instagram ή στο TikTok. Για αυτό, πρέπει να μιλάτε ξεκάθαρα και να αναφέρετε τα βασικά επιχειρήματα του προϊόντος, που θέλετε και αξίζει να τονίσετε.
β) Να “σοκάρει”: Ένας χρήστης δέχεται χιλιάδες μηνύματα και ερεθίσματα καθημερινά. Συνεπώς θα πρέπει το κείμενο σας να ξεχωρίζει και να τον κάνει να σταματήσει αυτό που κάνει και να δώσει την προσοχή του εκεί. Αυτό μπορείτε να το καταφέρετε, είτε κάνοντας ένα εύστοχο λογοπαίγνιο, είτε αξιοποιώντας ένα trend, που είναι viral αυτή τη στιγμή (εάν ταιριάζει με την φιλοσοφία της επιχείρησής σας) κλπ.
γ) Να διεγείρει κάποιο συναίσθημα: Ανάλογα το προϊόν/υπηρεσία σας και το πρόβλημα που θα λύσει για τον χρήστη, εκμεταλλευτείτε λέξεις, που είναι συναισθηματικά φορτισμένες για να του προκαλέσετε μία αντίδραση. Αυτό το συναίσθημα μπορεί να είναι χαρά ή ανησυχία ή οτιδήποτε, στο οποίο εσείς παρέχετε τη λύση.
δ) Να δημιουργεί μία ιστορία:
Από μικροί μαθαίνουμε να λατρεύουμε τις ιστορίες και ζητούσαμε από τους γονείς μας να μας πουν μία ιστορία, για να μας πάρει ο ύπνος. Αυτή η αγάπη να ακούμε μία ιστορία να ξεδιπλώνεται παραμένει μέσα μας ακόμα και όντας ενήλικες. Δημιουργώντας μία ιστορία, με την οποία ταυτίζεται το κοινό, ουσιαστικά ικανοποιείτε αυτή την ενδόμυχη ανάγκη, αυξάνοντας την πιθανότητα να τον πείσετε να ενεργήσει.
2. Δημιουργήστε ένα στοχευμένο κοινό
Η δημιουργία του περιεχομένου που θα πληρεί τα παραπάνω χαρακτηριστικά, είναι το πρώτο βήμα για την δημιουργία μίας πετυχημένης διαφήμισης.
Αμέσως επόμενο βήμα είναι να διοχετεύσετε αυτό το περιεχόμενο στο σωστό κοινό. Ό,τι προσπάθεια κάνετε δεν έχει κανένα νόημα, εάν το μήνυμα σας φτάσει στις λάθος οθόνες. Για να δημιουργήσετε το σωστό κοινό πρέπει, να λάβετε υπόψιν τα δεδομένα που μπορείτε να συγκεντρώσετε από τις υπάρχουσες δημοσιεύσεις σας, (κυρίως δημογραφικά) αλλά και από τις συμπεριφορές, που έχετε καταγράψει από τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας.
3. Χρησιμοποιείστε ένα δυνατό Call to action
Μία διαφήμιση στα social media λειτουργεί πάντα, σαν δίαυλος, ώστε ο χρήστης να κάνει κάποια ενέργεια. Κάποιες βασικές ενέργειες είναι: η συμπλήρωση κάποιας φόρμας επικοινωνίας, η μετάβαση στην ιστοσελίδα, μία τηλεφωνική επικοινωνία, η πώληση κλπ. Για να εξασφαλίσετε, ότι θα γίνει η επιθυμητή ενέργεια, πρέπει να δημιουργήσετε ένα δυνατό call to action, δηλαδή μία φράση προτροπής, που θα κάνει τον χρήστη να ενεργήσει. Χρησιμοποιώντας κυρίως ρήματα ( “αγόρασε”, “κάνε κλικ”, “τηλεφώνησε” ) και ένα ξεκάθαρο και σύντομο μήνυμα, θα δημιουργήσετε την επιθυμία στο χρήστη να δράσει.
4. Δημιουργείστε ένα κλίμα εμπιστοσύνης
Εάν έχετε φτάσει μέχρι εδώ σημαίνει, ότι έχετε δημιουργήσει ένα δυνατό copy, το οποίο συνοδεύει ένα εντυπωσιακό δημιουργικό και καταλήγει σε ένα εξίσου δυναμικό call to action και είστε έτοιμοι να το δημοσιεύσετε στο σωστό κοινό.
Το τελευταίο πράγμα που πρέπει να εξασφαλίσετε, είναι ότι το δημιουργικό που φτιάξατε να αποπνέει εμπιστοσύνη προς το χρήστη. Αυτό το αίσθημα εμπιστοσύνης μπορείτε να το δημιουργήσετε χρησιμοποιώντας στατιστικά, testimonials ανθρώπων, οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει το προϊόν σας, και εννοείται αξιοποιώντας λέξεις και επίθετα, τα οποία δημιουργούν το αίσθημα της εμπιστοσύνης.
Αυτές οι βασικές συμβουλές θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας ακόμα και εάν ακολουθήσετε μερικά από τα βήματα που αναλύσαμε.
Μην ξεχνάτε όμως, ότι εάν θέλετε την βοήθεια ενός ειδικού, που θα πάρει το άγχος και το χρόνο που πρέπει να επενδύσετε από πάνω σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας Pylarinos advertising.
Η διαφημιστική μας εταιρεία, έχοντας συνεργαστεί με πολλές εταιρείες για την δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων, ξέρει ακριβώς τι χρειάζεται για να απογειώσει την επιχείρησή σας.
Εάν ενδιαφέρεστε να κάνουμε το επόμενο βήμα μαζί επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.