Όσο περνάνε τα χρόνια τόσο περισσότερο αυξάνεται η αλληλεπίδραση μίας επιχείρησης και ενός δυνητικού πελάτη μέσα από τα ψηφιακά μέσα, είτε αυτά είναι τα social media, είτε η επίσκεψη της ιστοσελίδας.
Ήδη σύμφωνα με έρευνες τα social media και η αναζήτηση σε κάποιο search engine, είναι οι δύο δημοφιλέστεροι τρόποι αναζήτησης νέων επιχείρήσεων για τις ηλικιακές ομάδες κάτω των 54 ετών (Social Media Today)
Αυτή η νέα συνθήκη πραγμάτων έχει κάνει δημοφιλής πρακτικές, όπως είναι το lead generation.
Στο σημερινό μας άρθρο θα αναλύσουμε, τι σημαίνει lead generation και ποια είναι τα οφέλη της τακτικής αυτής για την επιχείρησή σας.
Τι σημαίνει Lead;
Ένα lead δεν είναι απλώς ένας αριθμός ή μια διεύθυνση email σε μια λίστα. Είναι κάθε άτομο που δείχνει ένα ενδιαφέρον προς το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτό το ενδιαφέρον προέρχεται, είτε μέσω μιας διαφήμισης, ενός άρθρου, ενός email, ή άλλου τρόπου επικοινωνίας.
Τι σημαίνει Lead Generation;
Lead generation, είναι μια στρατηγική που έχει ως σκοπό, να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες και να τους κατευθύνει προς μία ενέργεια που επιθυμείτε να κάνουν πχ να συμπληρώσουν μία φόρμα επικοινωνίας.
Στο lead generation όλα αρχίζουν και τελειώνουν με το περιεχόμενο. Τι σημαίνει αυτό;
Ότι για να προσελκύσετε τον κόσμο και να του δημιουργήσετε την ανάγκη να μάθει περισσότερα για εσάς και το τι κάνετε, πρέπει να δημιουργήσετε σωστά δομημένο περιεχόμενο, που θα πιάνει την ματιά του δυνητικού σας πελάτη. To περιεχόμενο αυτό πρέπει να κατανεμηθεί σε όλα τα ψηφιακά κανάλια σωστά και στρατηγικά.
Αναφέροντας το περιεχόμενο, δεν εννοούμε μόνο αυτό που δημοσιεύεται είτε οργανικά, είτε με την μορφή διαφήμισης αλλά και το lead magnet περιεχόμενο.
Τι είναι lead magnet;
Lead magnet είναι το περιεχόμενο που δίνεται στον υποψήφιο πελάτη, ώστε να κάνει την ενέργεια την οποία στοχεύουμε. Lead magnet μπορεί να είναι ένα e-book, η δοκιμή ενός προϊόντος δωρεάν, ένα κουπόνι κλπ. Το περιεχόμενο σε ένα lead magnet πρέπει πέρα απο δελεαστικό να δίνει μία αξία στον χρήστη. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα γραφείο διατροφολογίας μπορείτε να δημιουργήσετε έναν οδηγό με υγιεινά σνακ για τη δουλειά, τον οποίο για να κατεβάσει κάποιος πρέπει να σας δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Πώς εφαρμόζετε πρακτικά το lead generation;
Για να έχει αποτέλεσμα το lead generation πρέπει πρώτα ο δυνητικός πελάτης μέσα από το περιεχόμενο που θα δει ή στα social media ή στην ιστοσελίδα να πατήσει το κουμπί προτροπής, που έχουμε δημιουργήσει και εκεί να κάνει την ενέργεια που αποσκοπούμε (πχ να δώσει το e-mail του) για να πάρει το lead magnet.
Πώς θα δημιουργήσετε ένα καλό lead generation;
- Κάντε έρευνα ,ώστε να εντοπίσετε τα χαρακτηριστικά που στοχεύετε σε έναν πελάτη και να προσελκύσετε ένα κοινό που έχει την προοπτική να γίνει σταθερός πελάτης.
- Αξιοποιήστε όλα τα διαθέσιμα επικοινωνιακά κανάλια που έχετε ( google ads, social media ads, website content ), ώστε να φέρετε όσο περισσότερους δυνητικούς πελάτες μπορείτε. Να θυμάστε να ελέγχετε μέσα από τα analytics, την απόδοση του κάθε καναλιού και τις προοπτικές για remarketing, που σας δίνεται.
- Χρησιμοποιήστε ένα ισχυρό CTA. Στις διαφημίσεις που θα δημιουργήσετε, βεβαιωθείτε ότι το κουμπί προτροπής είναι σύντομο, δελεαστικό και τοποθετημένο στρατηγικά στο περιεχόμενο.
- Χρησιμοποιήστε τα σωστά link. Τα link που κατευθύνουν τον χρήστη στο landing page ή ένα ειδικά δημιουργημένο landing page πρέπει να είναι σωστά.
Το lead generation λοιπόν, είναι μία πολύ ισχυρή και ωφέλιμη πρακτική, την οποία πρέπει να προσθέσετε στο marketing mix σας, για να αυξήσετε το πελατολόγιό σας.
Εάν δεν ξέρετε πώς να ξεκινήσετε με το lead generation, η ομάδα μας στην διαφημιστική μας εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, Pylarinos Advertising, μπορεί να σας βοηθήσει.
Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ για να μάθετε περισσότερα.