ΝΕΑ

Τα 5 οφέλη του branding για την επιχείρησή σας

Κάνεις branding…φτιάχνεις την τύχη της επιχείρησης.

-Τι είναι το branding;

-Γιατί έχει σημασία για κάθε επιχείρηση;

Το branding είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους όρους στον κόσμο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης τα τελευταία χρόνια. Το brand μιας επιχείρησης είναι η εικόνα της, δηλαδή οι αξίες που προβάλλει και οι προσδοκίες που δημιουργεί στον καταναλωτή. Αυτό που δεν είναι όμως ξεκάθαρο, είναι τα οφέλη που μπορεί να έχει για μια επιχείρηση η σωστή διαχείριση και ενίσχυση του brand.

Ας δούμε…ποια είναι αυτά τα οφέλη;

-Το πρώτο και αρκετά σημαντικό είναι η αναγνωρισιμότητα που αποκτά η επιχείρηση και κατά συνέπεια το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρει. Δημιουργείται μια θετική εικόνα η οποία μένει στο μυαλό του καταναλωτή και τον συνδέει με το προϊόν.

-Σημαντικό όφελος για τις επιχειρήσεις, νέες και παλαιότερες, είναι και η απόκτηση ή η διεύρυνση πελατειακής βάσης, αντίστοιχα. Το branding οδηγεί στην εξωστρέφεια και η εξωστρέφεια οδηγεί σε επέκταση του πελατολογίου.

-Η καλή εικόνα που χτίζεις με το branding αφορά στο σύνολο της επιχείρησης και όχι μόνο σε συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Επομένως, η εμπιστοσύνη που χτίζεται μπορεί να οδηγήσει στην επέκταση σε άλλα προϊόντα και υπηρεσίες. Εφόσον κάποιος σας εμπιστευτεί και ικανοποιηθεί, γιατί να μην το ξανακάνει σε ένα νέο προϊόν;

-Φυσικά, η επιτυχία του branding θα φανεί και στην αξία του προϊόντος. Όταν κάποιος αγοράσει ένα προϊόν, το ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα παρόμοια στην αγορά, και έχει για την επιχείρηση την άποψη ότι ικανοποιεί πάντοτε τις προσδοκίες του, δύσκολα θα απαρνηθεί ένα προϊόν λόγω αύξησης της τιμής του. Έτσι η επιχείρηση μπορεί με ασφάλεια να ανεβάσει την τιμή, ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως και στην ποιότητα του.

-Ένα ακόμα μεγάλο κέρδος από το branding είναι η δυνατότητα που δίνει στην επιχείρηση να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της. Προβάλλοντας με το σωστό τρόπο τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και σε συνδυασμό με την αξιοπιστία που αποκτά, μπορεί να αυξήσει την ανταπόκριση των καταναλωτών και να διεκδικήσει έτσι μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Για νεοσύστατες αλλά και καθιερωμένες στην αγορά επιχειρήσεις το branding μπορεί να επιφέρει σημαντικό κέρδος.

Για όλα τα παραπάνω, μην το καθυστερείτε. Για οποιαδήποτε πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα της Pylarinos advertising.

Γράφει η Αθηνά Σιδέρη

Sales Consultant & digital marketing

Related Posts