Το Influencer marketing είναι εδώ και από ότι δείχνουν τα στατιστικά, ήρθε για να μείνει.
Σίγουρα εάν έχετε μία επιχείρηση μικρή ή μεγάλη, έχετε σκεφτεί να προσθέσετε έναν influencer στο marketing mix σας, για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας.
Πριν το κάνετε αυτό πρέπει όμως να αναλογιστείτε κάποιους παράγοντες, για να βεβαιωθείτε, ότι θα κάνετε τη σωστή επιλογή.
Στο σημερινό μας άρθρο θα αναλύσουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να νιώσετε την αυτοπεποίθηση να κάνετε το επόμενο βήμα.
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Ποιός θεωρείται Influencer;
Influencer είναι ένα άτομο που ασκεί κάποια επιρροή στο κοινό, και δεν είναι απαραίτητα κάποιος διάσημος ηθοποιός, τραγουδιστή αθλητής κλπ. Το κυρίαρχο μέσον που θα βρούμε τους Influencer πλέον, είναι τα social media.
Οι Influencers διακρίνονται ανάλογα το μέγεθος του κοινού τους σε mega Influencers, οι οποίοι έχουν πάνω από 500.000 ακόλουθους ( Δεδομένα Ευρώπης ) και σε micro, οι οποίοι έχουν από 1.000-10.000 ακόλουθους.
Πώς έρχεστε σε επαφή με έναν Influencer;
1. Μέσα από άμεση και προσωπική επαφή
Μπορείτε να έρθετε σε άμεση επαφή με τον Influencer μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή e-mail. Μέσα από την προσωπική επαφή βέβαια, κινδυνεύετε να μην δει ποτέ ο Influencer το μήνυμα σας, ειδικά εάν έχει ένα μεγάλο αριθμό ακολούθων που σημαίνει, ότι θα λαμβάνει άπειρα μηνύματα καθημερινά.
2. Μέσα από εργαλεία
Υπάρχουν ειδικές εφαρμογές μέσα από τις οποίες μπορείτε, να βρείτε τον κατάλληλο Influencer, ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Τι πρέπει να προσέξετε πριν διαλέξετε τον κατάλληλο Ιnfluencer;
Είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε στο σωστό άτομο, για να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να επενδύουν σε μεγάλους Influencers βλέποντας μόνο το μέγεθος του κοινού τους, χωρίς να ελέγξουν αν ταιριάζει το ύφος τους με την εταιρική ταυτότητα.
Για να αποφύγετε αυτό το λάθος είναι σημαντικό να κάνετε μία έρευνα, η οποία θα βασίζεται στους στόχους της επιχείρησής σας, και τις αξίες της εταιρείας σας, ώστε να βρείτε το σωστό άτομο.
Να θυμάστε, ότι δεν πρέπει να υποβαθμίζετε την δύναμη των μικρότερων σε μέγεθος Influencers, καθώς συνήθως έχουν μεγάλα ποσοστά αλληλεπίδρασης με το κοινό τους και εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε αυτό αφού δεν τους βομβαρδίζουν συνεχούν με χορηγούμενα post και stories.
Σε αυτό το στάδιο πρέπει να κάνετε μία ενδελεχή έρευνα για το, πώς επικοινωνεί ο Influencer με το κοινό του, σε ποιό κοινό απευθύνεται, και το ποσοστό της αλληλεπίδρασης που έχει με αυτό.
Σύμφωνα με αυτά τα κριτήρια θα βρείτε κάποιον Influencer που να ταιριάζει με τις αξίες και την εταιρική σας ταυτότητα, ώστε να είναι καλό match και το περιεχόμενο που θα δημιουργήσει, να μοιάζει οργανικό σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας.
Μόλις βρείτε τον κατάλληλο Influencer είναι σημαντικό να κάνετε τα εξής βήματα:
- Ζητήστε από τον Influencer να σας προσθέσει σαν χορηγό στο post, ώστε να μπορείτε ανα πάσα στιγμή να ελέγχετε τα στατιστικά και το πόσο αποδίδει η συνεργασία σας.
- Δώστε στον Influencer, τον οποίο επιλέξατε, δημιουργική ελευθερία. Αυτό που κάνει τους Influencers και το Influencer marketing επιτυχημένο, είναι ότι μιλάμε για φυσιολογικούς ανθρώπους, οι οποίοι έχουν την μεταδοτικότητα και μπορούν να ασκήσουν “επιρροή” στο κοινό.
Οπότε όποιο περιεχόμενο δημιουργήσουν για εσάς θα πρέπει να ταιριάζει οργανικά στην ροή του προφίλ τους, αλλά και στο δικό σας προφίλ, ώστε να έχει επιτυχία.
Για να γίνει αυτό πρέπει να τον αφήσετε να φτιάξει περιεχόμενο, με τον τρόπο που ξέρει και το κάνει τόσο καιρό.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Influencer marketing και ένα από τα πιο αγαπημένα μας case study μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας εδώ.
Στην διαφημιστική μας εταιρεία, Pylarinos Advertising, στην Θεσσαλονίκη, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κάνετε το επόμενο βήμα στο Influencer marketing.
Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας εδώ.