ΝΕΑ

Ποια είναι τα trends που θα μας απασχολήσουν στο digital marketing το 2025;

Άλλη μία χρονιά έφτασε στο τέλος της με όλους τους digital marketeers να κάνουν προβλέψεις για το τι πρέπει να περιμένουμε να δούμε φέτος στον κόσμο του digital marketing.

Για αυτό και σε αυτό το άρθρο συγκεντρώσαμε όλες τις προβλέψεις, που πιστεύουμε θα βγουν αληθινές το 2025.

  1. Περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη (AI)

 Η τεχνητή νοημοσύνη, όπως είχαμε προβλέψει και για το 2024, έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στον τρόπο που εργάζονταν οι digital marketeers. Η επιρροή των εργαλείων AI δεν πρόκειται να φρενάρει το 2025, με τη χρήση chat bots σε social media πλατφόρμες, virtual assistants και τη δημιουργία ακόμα πιο αληθοφανούς υλικού, τόσο φωτογραφιών όσο και βίντεο, να αυξάνεται. Αν ακόμα δεν έχετε εξοικειωθεί με εργαλεία AI, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να αρχίσετε να τα χρησιμοποιείτε και να τα συμπεριλάβετε στη ρουτίνα σας.

  1. Περισσότερο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC)

Η ανάγκη για προσωποποιημένο περιεχόμενο θα είναι πολύ σημαντική για μία ακόμα χρονιά. Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, ο άνθρωπος εμπιστεύεται και θέλει να ψωνίζει από άνθρωπο. Αυτό κάνει και την ανάγκη για πιο προσωποποιημένο και αξιόπιστο περιεχόμενο ακόμα πιο σημαντική για την επιχείρησή σας, ανεξάρτητα από το μέγεθός της.

Αν αναρωτιέστε πώς μπορείτε να πείσετε το κοινό σας να γίνει ουσιαστικά ένας digital ambassador σας, υπάρχουν κάποιοι εύκολοι τρόποι. Μπορείτε, για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσετε ένα κίνητρο, όπως είναι μία έκπτωση ή συμμετοχή στην κλήρωση για ένα δώρο. Επιπλέον, μπορείτε να αξιοποιήσετε την ευκαιρία παραγωγής περιεχομένου από τους χρήστες για να ανοίξετε έναν δίαυλο επικοινωνίας και να αλληλεπιδράσετε με αυτούς. Και μόνο η αναγνώριση από το brand, για μεγάλο αριθμό του κοινού, είναι αρκετή για να γίνει ένας περήφανος εκπρόσωπος της επιχείρησής σας.

  1. Κυριαρχία των βίντεο

Τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα το 2024, το βίντεο κυρίως κάθετης μορφής, έγινε το νούμερο 1 είδος περιεχομένου που κατανάλωναν οι χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες και με διαφορά. Ήδη μετά την κυριαρχία του TikTok, όλες οι πλατφόρμες εισήγαγαν το κάθετο βίντεο, ώστε να μπορούν να το ανταγωνιστούν (Instagram/Facebook Reels, YouTube Shorts). Αυτή η κίνηση σίγουρα βοήθησε στην αύξηση του engagement και του retention time των χρηστών στις πλατφόρμες, κάτι που έκανε όλα αυτά τα επικοινωνιακά κανάλια να προωθούν ακόμα περισσότερο τη δημιουργία αυτού του περιεχομένου.

Η κυριαρχία των βίντεο δεν πρόκειται να σταματήσει, ούτε το 2025, με την ανάγκη για γρήγορα, ευφάνταστα βίντεο να αυξάνεται. Αν λοιπόν δεν έχετε ξεκινήσει να δημιουργείτε βίντεο για την επιχείρησή σας, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε. Δεν χρειάζεται καν να ανησυχείτε για το αν έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό, για να ξεκινήσετε. Όσο πιο αληθοφανή και καθημερινά φαίνονται τα βίντεό σας, τόσο περισσότερο κοινό θα προσελκύσετε.

  1. Αύξηση της ακουστικής αναζήτησης (Voice Search)

Και όμως, όσο περίεργο και αν ακούγεται, οι φωνητικές αναζητήσεις τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανίσει σταδιακή αύξηση, κυρίως λόγω της χρήσης virtual βοηθών, όπως είναι η Alexa και η Google. Πλέον, τέτοια εργαλεία δεν χρησιμοποιούνται μόνο για να μάθετε τι καιρό έχει σήμερα ή για να παίξετε το αγαπημένο σας τραγούδι, αλλά και για γρήγορες και εύκολες αγορές.

Πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτό το trend; Βελτιστοποιώντας το local SEO για την επιχείρησή σας και τις λέξεις-κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιούνται μέσα από φωνητικές αναζητήσεις.

  1. Προστασία ιδιωτικότητας και δεδομένων

Το 2024 έφερε μεγάλες αλλαγές, κυρίως στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Η κυριότερη αλλαγή έγινε από τη Meta, δίνοντας την επιλογή να χρησιμοποιούν οι χρήστες τις εφαρμογές χωρίς διαφημίσεις, καθώς και από την Google με τη σταδιακή κατάργηση των third-party cookies. Αυτές οι αλλαγές θα εδραιωθούν σίγουρα και μέσα στο 2025, κάνοντας την ανάγκη για την εύρεση προσωποποιημένων δεδομένων αναγκαία για τις επιχειρήσεις.

  1. Δημιουργία προσωποποιημένου περιεχομένου

Για άλλη μια χρονιά, το προσωποποιημένο περιεχόμενο θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Με περισσότερους ανθρώπους να βρίσκονται online και να αλληλεπιδρούν, είναι πολύ λογικό να χάνεται η αίσθηση μίας πιο εξατομικευμένης προσωπικής επικοινωνίας.

Για αυτό, νούμερο ένα προτεραιότητά σας πρέπει να είναι, να κάνετε τον κάθε πελάτη ή υποψήφιο πελάτη, να νιώθει ξεχωριστός και να νιώθει, ότι μιλάει με κάποιον άνθρωπο και όχι με ένα bot. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε μαζεύοντας όσο περισσότερα δεδομένα για τους πελάτες σας (γεωπολιτικά και ψυχογραφικά δεδομένα) μπορείτε, ώστε να δημιουργείτε εξατομικευμένο περιεχόμενο που θα μιλάει στις ανάγκες τους και τα προβλήματά τους. Όσο πιο προσωποποιημένο περιεχόμενο φτιάξετε, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.

Οι προβλέψεις για το 2025 είναι πολλές. Στο άρθρο μας αναλύσαμε τις βασικές αλλαγές που πιστεύουμε θα πραγματοποιηθούν μέσα στη χρονιά.

Αν θέλετε και εσείς να είστε όσο καλύτερα προετοιμασμένοι γίνεται για την επιχείρησή σας, χρειάζεστε μία ομάδα που έχει τις γνώσεις και τα εργαλεία, για να σας βοηθήσει.

Στη διαφημιστική μας εταιρεία Pylarinos Advertising, στη Θεσσαλονίκη, η ομάδα μας είναι προετοιμασμένη να σας βοηθήσει για όλες τις αλλαγές που πρόκειται να φέρει η νέα χρονιά.

Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ, για να μάθετε περισσότερα.

Related Posts