Ονομάζομαι Γρηγόρης και εργάζομαι στο ρόλο του Art Director.
Έχω δημιουργικό μυαλό με πάθος για την αισθητική, το storytelling και τις δυνατές ιδέες.
Λατρεύω την έκφραση μέσα από την τέχνη, το design και τις εμπειρίες που αφήνουν έντονο αποτύπωμα.
Λάτρης της μουσικής, της μηχανοκίνησης και του “Κωνσταντίνου & Ελένης”. Τον ελεύθερο χρόνο μου, θα με βρείτε στους δρόμους να βολτάρω με τη μηχανή.