Για την καμπάνια στα DIGITAL MEDIA, κατηγορία τρόφιμο, Σχολή στο γάλα , της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, συμμετείχαμε στη διαδικασία βράβευσης των ERMIS AWARDS και έχουμε την τιμή να είμαστε στους finalists.
Η ομάδα μας σε συνεργασία με την Γεωργική Σχολή που μας εμπιστεύτηκε, ανέπτυξε την πετυχημένη 360 Digital Campaign και την έτρεξε από το Σεπτέμβριο του 2019 έως και τον Ιούνιο του 2020. Η ομάδα είχε σαν στόχο να ενισχύσει το ήδη γνωστό Brand Γάλα Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, και να χρησιμοποιήσει όλες τις πλατφόρμες των Digital Media που τρέχουν στην Ελληνική αγορά.
Σε συνεργασία με την ομάδα της Γεωργικής Σχολής πετύχαμε να δημιουργήσουμε το σωστό content με τη λογική των testimonials, από αληθινούς εργαζομένους που περιέγραψαν με τις ιδιότητές τους τις ιστορίες τους. Όλοι μαζί είπαν την αλήθεια για το πώς παράγεται ένα αγνό και φρέσκο προϊόν. Εμείς από την πλευρά μας δείξαμε αυτήν την αλήθεια και την επικοινωνήσαμε. Τα αποτελέσματα ήταν πάνω από 10.000 επισκέψεις στη σελίδα www.sxolistogala.gr κάθε μήνα και πολλαπλάσιες εμφανίσεις στις πλατφόρμες, Google, Facebook, Instagram , Taboola, email Marketing, Affiliate Websites. Η καμπάνια στάθηκε αντάξια δίπλα σε μεγάλα ονόματα με πολλαπλάσιες δαπάνες σε μέσα επικοινωνίας.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την τιμή που μας έκανε η Γεωργική Σχολή και η επιτροπή των ERMIS AWARDS και ήμαστε στους finalists.
Ευχαριστώ πολύ την ομάδα , Γεωργία Καλιώρα – Concept, Κώστας Κεχαγιάς – Creative, Χάρης Μολυβιάτης – Google expert & Web Developer, Ιωάννα Γιαννοπούλου, SEO & social Media expert, για τη δημιουργικότητα τους, την Έλλη Κωσταντίνου, Director Office of Institutional Communications ΑΓΣ, Αθηνά Περιστεροπούλου, Assosiate Director, Ζωή Βέργου, και όλους όσοι προσφέρθηκαν αφιλοκερδώς με την εργασία τους και τις αληθινές τους μαρτυρίες ώστε να γίνει μία πετυχημένη εργασία.
Πυλαρινός Δημήτρης