Η νέα ετικέτα του αγαπημένου κρασιού Bello της Μεσήμβριας Οινοποιητικής είναι εδώ και αποτυπώνει όσα νιώθετε στην πρώτη γουλιά: φρεσκάδα, κομψότητα και μεσογειακή αύρα.
Μέσα από την ετικέτα, το προϊόν αποκτά φωνή, ταυτότητα και συναισθηματικό αποτύπωμα. Κάθε γραμμή, κάθε χρώμα και κάθε λεπτομέρεια εξυπηρετεί έναν σκοπό: να μεταφέρει το μήνυμα του παραγωγού, να αγγίξει τον τελικό αποδέκτη και να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης.
Στη Pylarinos Advertising, αγαπάμε να χτίζουμε ιστορίες που συνδυάζουν αισθητική και ουσία.
Και η συνεργασία μας με τη Μεσήμβρια Οινοποιητική είναι ένα ακόμα παράδειγμα του πώς το design μπορεί να απογειώσει την αξία ενός προϊόντος, παραμένοντας πιστό στην αυθεντικότητά του.





